A matter of choice...

Fascinat de acel normal,
Ce se vrea exceptional
Ma uit deseori spre mine
Insa nu te vad pe tine...

Stii, sunt un pretentios
M-analizez minutios,
Stiindu-ma poate prea bine,
Incerc sa nu ma mint pe mine.

Si da, stiu ca esti acolo
Si tu pe-acelasi drum solo...
Si tu vezi apus de soare
Si te lupti mereu mai tare.

Si-n acele serpentine,
Iti gasesti drumul spre tine
Si te intersectezi cu mine
Urcand panta spre "mai bine".

Intersectia insa vine
E nedirijata-n fine...
Din dreapta cineva vine,
Si trece pe langa tine...

Insa-aici proritatea
E de fapt filozofie,
Pentru c-autoritatea
O poti avea din o mie...

Andrei Răduţu, 10.02.2013

11 Responses
  1. Unknown Says:

    :) o incurcatura de sensuri si directii, care trebuie descalcite pe masura ce drumul vietii înainteaza. Si daca vei crede la un momentdat ca, gata, din acel punct drumul va fi lin si previzibil, te înseli! Nimeni nu va sti niciodata ce urmeaza la coltul zilei de maine... Insa dorinta si speranta ca pasim pe drumul corect, nu trebuie sa o pierdem niciodata!


  2. Te cred Carmen. Nu ar mai avea farmec daca ar fi altfel banuiesc. Toate cele bune si multumesc de vizita :)


  3. andrei Says:

    foarte frumos :) like


  4. Multumesc Andrei. Toate cele bune si la buna recitire :)



  5. Intr-adevar Razvan. Multumesc de vizita si la buna recitire !


  6. Foarte foarte frumos. Felicitari!



  7. anunt Says:

    Frumoase versuri!



  8. Kimmajuna Says:

    Un mare mulțumire de la Maria Fieraru către DR DAWN pentru că m-ai ajutat să-mi reconstruiesc casa spartă. Incoerența a fost la ordinea zilei în casa și în căsătoria mea. Soțul meu a avut o problemă al naibii și îmi sfâșie carnea de când am început să avem prea multe dezacorduri. În unele zile tocmai a plecat și nu s-a întors decât în ​​ultimele săptămâni. Am fost devastat și am încercat tot ce am putut pentru a remedia problemele, dar nu am reușit. A trebuit să caut ajutor și am fost îndrumat de un prieten să contactez DR DAWN, ceea ce am făcut. Nu am știut niciodată că va fi posibil pentru că problemele persistaseră timp de doi ani întregi. DR DAWN m-a liniştit şi mi-a spus să am încredere în el şi să cred că dorinţele mele se vor împlini. Mi-a reparat căsnicia cu relația sa puternică de reuniune de dragoste și casa mea este din nou grozavă și soțul meu este cu mine pentru a nu pleca niciodată. Contactează-l și tu și crezi că te poate ajuta pentru că nu are înregistrări proaste. Doar WhatsApp-i +2349046229159
    sau e-mail-i prin: dawnacuna314@gmail.com


Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !