Blog of the Year 2012 Award

A trecut ceva vreme de cand nu am mai trecut pe aici, in calitate de editor constant, zi de zi. A trecut de asemenea ceva timp de cand nu mai am timp, dar asta e alta problema.

Ceea ce ma bucura aproape de fiecare data cand ma intorc aici, sunt oamenii care imi lasa de obicei un zambet placut pe buze si o dorinta mare de revenire. Unul dintre acestia este Allure, care m-a nominalizat pentru un Blog Award, lucru ce din nou, nu s-a mai intamplat de ceva vreme si pentru care ii multumesc. 

In mod normal, ar fi trebuit sa duc mai departe aceste Award-uri, dar o sa va spun ca din punctul meu de vedere, toate lecturile pe care le am aici pe blog, toti oamenii care scriu bine si care raman oameni in adevaratul sens al cuvantului, toti merita acest premiu, asa ca nu ii voi mai nominaliza, pentru ca se gasesc la capitolul "Lecturi bloggeristice". 

Pana una alta toate cele bune si la buna recitire ! 
2 Responses
  1. Si a mai trecut un an....sa speram ca anul acesta sa fie unul mai bun!


  2. Doamne Ajuta :). La fel si multumesc de vizita !


Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !