Rasnov(partea 1) - Hanul Lupilor

Si, da, m-am intors din nou pe plaiurile minunate cale capitalei, inapoi la treaba, ca doar, deh, in 2 zile incepe Bucharest Summer University 2012 ! Zilele acestea 3 mi le-am petrecut alaturi de cativa prieteni in apropiere de Rasnov, la ceea ce se numeste Hanul Lupilor !

Ca peisaj, ii acord un binemeritat 10, datorita amplasamentului din natura, locatia nefiind inconjurata decat de cateva case in constructie si de platouri. Ca locatie, ii acord un rezonabil 7, datorita izolarii de lume, datorita celor 5 sau 6 km pe care ii strabateai cu masina pe un drum de tara, si bineinteles datorita faptului ca daca aveai nevoie de ceva, fie apelai la cei de la hotel, fie mergeai in oras. Iar ca tratare si conditii, Hanul Lupilor intampina urmatoarele aspecte : este dotat superb in camere pentru cele 3 stele pe care le are. Zice-se in oferta ca biliardul, tenis de masa, si sala de fitness, alaturi de piscina si echitatie fac ceva sublim din aceasta locatie. In realitate, cele descrise putin mai sus nu sunt chiar la cel mai inalt nivel, asa ca sa zicem ca mediu ar fi ok. O alta problema este ca portile se manevreaza electric daca cei de la receptie sunt pe acolo. Ei cam au grija sa fie, pana pe la un 22:30 - 23:00, cand brusc nu mai gasesti pe nimeni, receptia este inchisa, la fel si accesul la frigider si deci, esti cam captiv in perimetrul zonei.

Ar mai fi de mentionat faptul ca luminile sunt surprinzator de stinse noaptea, asa ca daca treci intamplator pe langa Hanul Lupilor, poti avea senzatia, fara nici un fel de problema, ca nu locuieste nimeni acolo. Adaugand si la tratare si conditii cu un 10 pe camere si 5 pe receptie, rezulta un simpatic 7,5.

Ceea ce compenseaza insa, dincolo de toate, este atmosfera de afara, atat ziua cat si noaptea, foisorul la care te poti relaxa si noaptea, aspectul rustic al hanului, acesta fiind in mare parte construit din lemn, si bineinteles, un paznic de netrecut, sub forma unui caine incredibil de destept.

Imi pare rau momentan ca nu am cum sa descarc pozele in laptop, dar voi reveni.

17 Responses
  1. Anonim Says:

    sper ca ti-ai petrecut timpul minunat, succes la BSU si vacanta placuta in continuare :D


  2. Cristi Says:

    O zona foarte frumoasa, aer curat, de toate pentru reincarcarea bateriilor. :)


  3. Da, Julie, a fost superb ! Multumesc, la fel si tie :)


  4. Asa este Cristi, intr-adevar o zona minunata !


  5. Mă bucur că ţi-ai găsit răgazul necesar pentru ceea ce numim încărcarea bateriilor. E nevoie şi de aşa ceva. N-am fost la Hanul ăsta până acum, l-am notat pe o hârtie, nu se ştie niciodată. Acum vreo două săptămâni, poate chiar trei, am ajuns la munte, atât de drag mie şi Geaninei. Şi am ajuns pe la Gura Diham. E drept că nu-ţi mai venea să pleci, să ajungi din nou în Bucureştii loviţi de caniculă. Oamenii aceia, în pofida greutăţilor montane inerente, sunt nişte fericiţi. Iar muntele... Îţi las mai jos câteva versuri pe care le-am scris demult, cu valabilitate atemporală.


    MUNTELE

    Întotdeauna mi-am dorit
    Să trăiesc la munte
    Pentru a avea certitudinea
    Că sunt insignifiant...
    Într-o casă din bârne
    Viaţa miroase
    A ceva pierdut de multă vreme,
    Un ceva care nu mai poate fi reprodus
    Nici chiar de marile parfumerii ale lumii...
    Într-o casă din bârne
    Eşti mângâiat
    De mirosul dulce al amintirilor
    Ascunse cu grijă într-un loc
    În care de cele mai multe ori
    Nici chiar proprietarul lor nu mai are acces...
    Prăvălit peste mine,
    Muntele mă năuceşte, mă răstoarnă,
    Îmi distruge sistemul de valori,
    Oferindu-mi, în schimb,
    În clipocit de pârâu nebun,
    Posibilitatea de a trăi ca un munte...
    Iar eu, insignifiant, refuz...

    Cristian Lisandru


  6. Multumesc pentru versuri Cristian, imi plac mult. Astept si in alte dati vreo cateva, daca se potrivesc :). O zi frumoasa !


  7. Geocer Says:

    Foarte frumoasa relaxarea in mijlocul naturii. Si eu ma relaxez.


  8. Ma bucur Geocer ! Odihna placuta !


  9. SoriN Says:

    Foarte frumos!
    Vacanta placuta in continuare


  10. Multumesc la fel SoriN ! Seara buna !


  11. andrei Says:

    Interesant, astept(am) poezele :P


  12. O sa revin cu pozele Andrei. Multumesc de vizita !


  13. La fel şi ţie, Andrei...
    M-am întors şi pentru a trage aer de munte în piept, măcar virtual... :) La bună recitire!


  14. Te poti intoarce oricand Cristian ! Toate cele bune !


  15. Anonim Says:

    Am fost si eu la Hanul Lupilor recent insa nu pot recomanda nimanui aceasta "minunata locatie". Peisajul este superb, locatia frumoasa dar prost intretinuta si murdara. Costurile sunt ridicate (45 euro camera dubla fara mic dejun), iar la acest pret se adauga 30 ron/ persoana daca doresti sa faci baie in piscina, 30 ron sauna/jacuzzi, 80 ron ora de calarie, etc. Preturi de top si servicii jalnice... Am vazut acolo doar 2 angajati, iar doamna de la receptie este de o obraznicie iesita din comun (probabil frustrata datorita faptului ca are prea mult de lucru cu turistii). Cand am fost erau doar 2 masini in camere ocupate si se plangea ca tot ea trebuie sa ne prepare masa.
    Inca de la inceput am anuntat-o ca stam o singura noapte si probabil ca a considerat ca in acest caz nu merita efortul sa fie civilizata si politicoasa. Intradevar seara se sting toate luminile subit, frigiderele se scot din priza (nu ai nici o sansa sa consumi o bautura rece) si dumneaei dispare fara urma. Noi nu am mai vazut-o inca de la ora 21,30 seara si pana a doua zi dimineata la ora 9,30. Cand am anuntat-o ca am dori (contra cost.. atentie!!) sa facem baie la piscina ne-a raspuns cu "maxima amabilitate": "Pai ce mai vreti sa faceti baie ca tot plecati. Orice camera de hotel se elibereaza pana la ora 12."
    Am ramas fara cuvinte si am plecat cu un gust amar.


  16. Anonim Says:

    Scuze.. Doream sa spun ca erau doar doua masini in parcare si probabil doar 2 camere ocupate.


  17. Da, asta e "mica" problema pe acolo. Nu prea stiu sa se compore cu turistii. Eu am prins o oferta prin cupoane de reducere, dar a fost mai ok decat povestesti tu pe aici. Poate in timp isi vor da si ei seama ca trag spre faliment daca continua asa.


Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !