De ce nu imi mai place de Otelul...

Voiam astazi, dincolo de Miercurea fara cuvinte, sa ma apuc sa povestesc cate ceva din intamplarile petrecute vara aceasta, care este pe cale de a se sfarsi. O sa aman putin aceste amintiri, si o sa imi expun putin parerea despre ceea ce se intampla cu fotbalul romanesc si european in aceasta perioada. Da, a inceput un nou sezon, mult mai disputat parca decat anul trecut si cu multe echipe care s-au intarit si care pot avea un cuvant destul de important de spus in ceea ce se va numi castigatoarea Ligii I pe sezonul 2011-2012 in Romania.


Dincolo de acest aspect, sa mentionez si eu ca admir echipele care ne reprezinta in competitiile de fotbal europene, si vorbim aici de Otelul Galati(Champions League), Rapid(asteptam de mult acest moment), Steaua si FC Vaslui(si o sa imi exprim admiratia aici si pentru echipa Gaz Metan Medias, ce a fost foarte aproape de a accede si ea in grupele Europa League). 


Dupa cum s-a vazut inca din prima etapa, campioana noastra, debutanta in competitie nu straluceste, dar asta o putem intelege foarte bine. Respect pentru toate cele 3 echipe din Europa League, ce dau totul pe teren in lupta pentru primavara europeana, speram sa o tina in continuare la fel si le uram succes ! Dar sa revenim putin la Otelul, care a fost aproape in primul meci de un rezultat bun, lucru ce aseara, in meciul cu Benfica de pe National Arena(admiram iarba olandeza), a parut extrem de departe. Ok, putem admite ca nici echipa portugheza nu a fost stralucita, dar oricum posesia, ocaziile create si modul cum circula mingea spuneau totul.


Cat despre Otelul...chiar mi-ar placea sa ii vad ca se lupta, ca vor cu adevarat, ca acel lucru care l-a facut echipa disparuta Unirea Urziceni ramane inca in viata...pana atunci, uram succes umbrei campioanei de anul trecut !
6 Responses
  1. C.L.M. Says:

    Multumesc de vizita:D>:D<


  2. Cu placere C.L.M >:D< !


  3. Max Peter Says:

    Mă abţin, sunt antitalent la fotbal...


  4. Rappa, recunosc că am aşteptat cu mare interes meciul Oţelului. Am fost dezamăgit. Nu numai de faptul că spectatorii au fost aşa de puţini, dar şi de felul în care oţelarii s-au prezentat la acest spectacol(aşa trebuia să fie) din Liga Campionilor. Mai e mult până departe. Faptul că n-au reuşit să facă (n-au dorit?) niciun transfer serios m-a întristat. Ne bucurăm doar pentru că vin nişte bani (şi nu puţini) şi băgăm coada între picioare?


  5. Nimeni nu e aparent mare talent la fotbal prin tara Max Peter.


  6. Cam asa ceva. Practic, echipa care a a luat titlul anul trecut, este prezenta in proportie de peste 90% in lotul actual. Noi sa fim sanatosi Cristian si speram la mai bine ! Toate cele bune !


Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !