Vodafone juniors si internetul (pe) mobil

Pentru a stabili niste lucruri de la inceput, sa spunem ca nu am nimic cu internetul mobil(fie el pe telefon sau nu), atat timp cat reprezinta cu adevarat o utilitate si mai ales daca merge bine la un pret rezonabil. 

Si acum sa incepem...ieri, tocmai iesisem de la facultate si ma relaxam alaturi de doi colegi, cand primesc un telefon de la un numar fix de Vodafone pe care scria redirectionare apel. Zic ok, hai sa raspund...sunt directionat la un alt numar aparent, si imi raspunde o voce binecunoscuta de operator plin de poezioare. 

- Buna ziua, de la Vodafone Romania. Puteti vorbi un moment ?
- Ok...2 secunde, zic eu, sa ies, ca in locul in care ma aflu este galagie.

Ies eu frumos, ii raspund omului, si aceeasi voce imi spune...

- V-am contactat pentru a va pune la curent cu ofertele noastre de internet. Sunteti la curent cu acest serviciu ?

Cam acum o luna si jumatate, maxim doua, am primit acelasi gen de telefon cu acelasi subiect, dupa ce in iarna am luat in proba un modem pentru internet mobil timp de o luna de zile. Daca tot ajungem in acest subiect, sa precizam ca Vodafone(cel putin din ceea ce am experimentat eu) are cel mai bun internet mobil din toate punctele de vedere. Eu am avut pana acum jumatate de an, un internet mobil de la Orange. Sfat prietenesc...NU VA LUATI OFERTE DE INTERNET ORANGE !!!...pe bune, nu o faceti ! Am stat si m-am chinuit(in lipsa de alte oportunitati la vremea aceea) cu un modem de net mobil Orange care mergea genial de prost(dat fiind zona mea de acasa, unde ar fi trebuit totusi sa mearga rezonabil) timp de 2 ani, iar cand a venit perioada de sfarsit a contractului, i-am contactat pe baieti, mi-au spus ca trebuie sa mai platesc suplimentar si alte nebunii de gen...si uite asa m-am trezit ca imi tot trimiteau facturi. Timp de 3 luni dupa ce ii sunasem s-a mai intamplat asta. Cand a fost tatal meu la reprezentanta, se ajunsese la modul in care operatorul isi intreba sefii daca au vreun pic de rusine...contractul a fost intrerupt dupa ce am platit cele 3 facturi suplimentare + inca o saptamana de inregistrare a cererii...SUPERB

Revenind la ideea cu probatul de net Vodafone din iarna, l-am luat, l-am probat, am platit atunci modemul, si o factura in avans, si mi s-a spus ca in caz ca nu imi place, imi voi primi toti banii inapoi. A trecut luna, am gasit o alta oportunitate, l-am adus inapoi in magazinul Vodafone, mi s-au dat toti banii inapoi, urmand ca factura platita in avans sa imi vina acasa pe minus si sa inregistrez o cerere telefonica pentru a imi primi banii inapoi. Am vorbit cu baietii ulterior, in 4 zile mi-am recuperat banii si foarte multumit de modul in care s-au miscat(la ei am si un abonament de telefon de 4 ani, si cu care am colaborat la 3 contracte, 3 telefoane si asa mai departe), imi spun in gand...uite aici oameni care se comporta profesional.

Asa, sa trecem peste poveste(dar trebuia sa va explic chestiile astea) si sa continuam dialogul...

- Da, sunt la curent cu ofertele dumneavoastra de internet, am mai fost contactat cu putin timp in urma pentru acelasi serviciu, dar momentan nu sunt interesat de internetul (pe) mobil.
- Nu v-ar interesa sa aflati de ce avantaje puteti beneficia ?
- Momentan v-am spus, nu sunt interesat de internetul (pe) mobil.

Probabil omul intrerupt din poezie, se pierde...se aude o mica pauza in telefon...iar apoi...

- Da' de ceeeeee ?

Raman putin socat de exprimarea tipului, si ii spun din nou...,

- Nu sunt interesat pentru ca nu am nevoie momentan de interent (pe) mobil. Am unj internet fix foarte bun si sunt multumit de el.

Iarasi o pauza...de data aceasta lunga(cateva secunde)...

-Mai sunteti ? intreb eu...
-Da...bine...

Tace din nou si convorbirea se termina.

Ce as putea sa spun ? Am fost pur si simplu socat cand am auzit onomatopeea tipului, si am tendinta sa cred ca omul era debutant si are multa treaba de facut din partea sefilor. O sa incerc sa nu judec prea rau firma Vodafone, de care eram multumit pana acum si sper ca acest telefon sa fi fost unul izolat.

Cat despre junior, i-as fi spus eu pe romaneste decat atat "Prietene, la profesionalismul pe care il demonstrezi, nu uiti cumva regula nr.1 a jocului : tu tragi de mine, si nu eu de tine pentru a iti fi client". Dar noi sa fim sanatosi ca un telefon si unul mic care trage de noi pentru diverse chestii, am mai trecut noi prin d-astea !

16 Responses
  1. Lillee Says:

    Nu nu este debutant. Ei au lectia invatata pe dinafara iar daca ii scoti din paragraf, se blocheaza. Asta e tara...


  2. Unknown Says:

    acolo lucreaza studenti de obicei ..
    te-ai gandit ca omul ala venea dupa cursuri, examene , poate o bauta cu colegii de camin asa ca nu e de condamnat
    ce crezi ca lor le face placere sa sune si sa se roage de unu si de altu sa isi faca un internet ...

    deci fi mai ingadutor ...

    costin


  3. Stiu, dar am intalnit pana acum la Vodafone oameni care daca ii scoteai din poezioare iti explicau frumos tot ceea ce aveai nevoie. La modul cum a scos onomatopeea aia cu "De ceeeeeee ?", cu miscari verbale ondulatorii, sunt convins ca era cam de putina vreme pe acolo :)). O seara frumoasa Lillee !


  4. Posibil Costin, nu zic nu, dar parca nici chiar la modul asta :D. Daca eram mai putin ingaduitor, faceam mishto de el in telefon, in schimb i-am explicat ca omul normal situatia, dar o sa tin minte parerea ta. Noroace si te mai astept pe aici !


  5. Zadkielix Says:

    Mai mult ca sigur, acel tip de la Vodafone are o norma zilnica, in a convinge cat de nemaipomenit este serviciul de internet pe mobil! Oricum, l-ai lasat fara de replica, sustinand in subsidiar ideea ca momentan nu ai nevoie, deci nu te intereseaza!
    Ca si confesiune, nici eu nu folosesc acest serviciu, ce mi se pare doar o fitza, un moft pentru o anumita clasa de imbogatzitzi sau teribilisti!
    :)
    Sa-mi fie cu iertare daca....am exagerat cu ceva!:)


  6. Stai linistit Zadkielix, nu ai exagerat cu nimic. Este util, n-am ce zice, dar parca nu am ajuns chiar la modul in care sa fiu tot timpul legat de internet, si sa nu pot sa fiu deconectat si in momentul cand plec putin sau cand sunt la facultate. Multumesc de vizita. O seara buna !


  7. Anonim Says:

    Firesc, aici este ca la restaurant. La noi, of course. Unii cred că eşti tolerat pe-acolo, îţi aruncă farfuria pe masă şi sunt îmbufnaţi atunci când le ceri încă o sticlă cu vin. Cu astfel de mentalităţi, nici nu este de mirare că Vodafone îi dă înainte cu tot felul de oferte, însă nu lucrează şi la alte capitole...


  8. Cum spuneam Cristian, chiar sper sa fi fost doar un caz izolat. O zi frumoasa !


  9. Am tot încercat să dau comentariu.
    Blogspotul e pe stop!:-w


  10. Posibil. O fi vreo zi din aia geniala pe care o avem cu totii in care deviza lui este "Azi nu...poate maine". Uite ca ai reusit ! O zi frumoasa Bianca !


  11. Anonim Says:

    m-a agatat unul pe scari o data,in fata usii. ma tinea in prag, cu plasele si-mi tot explica ce ieftin e serviciul de telefonie fixa pe care-l propunea, zic: nu vreau. de ce ca-i mai ieftin ce are el? la final i-am zis ca eu vreau mai scump!!! s-a blocat si am folosit momentul de perplexitate sa dispar ;)


  12. CARMEN Says:

    :)) eu am telefon mobil, vodafone cu internet flat rate; acasa am telefon fix si wireless internet, tot flat rate si tot vodafone. Sunt foarte multumita! Dar contracte la telefon nu am încheiat niciodata!
    O seara faina! ;)


  13. marada Says:

    Un baiat cam necizelat...un baiat obosit si stresat...cine poate sti ce l-a determinat sa reactioneze asa?


  14. Probabil presiunea din partea sefului...cine stie...se mai intampla si de astea. O zi frumoasa Marada !


  15. crystalball Says:

    comica situatia ta.
    eu am nimerit intr-un an, una super insistenta. ii ziceam, tanti, nu il intereseaza pe tata oferta ta, lasa-ma in pace, ea: nu ca vreau numarul tatalui sa vb cu el sa ma asigur ca nu vrea aceasta oferta... 30 de minute am tinut-o asa si nu exagerez. am cedat si am dat numarul tatalui, pe principiul ca cel mai destept cedeaza...
    cu timpul au inteles ca eu fac legea chiar daca nu sunt eu titular. astept sa imi renegociez contractul peste cateva luni, sunt de parare ca sunt o firma foarte buna si cu preturi accesibile.


  16. Si eu la fel, dar mai dau si ei erori :)). Tare si situatia ta :))


Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !