Momente inedite "In puii mei"

Poate unul dintre cei mai buni actori din Romania, al carui show este probabil printre cele mai indragite si vizionate de telespectatori, Mihai Bendeac, isi prezinta operele de arta comica in fiecare sambata seara !


Dupa cum va spuneam si aici, nu prea agreez televiziunile din Romania si incercarea lor de manipulare media prin tot felul de metode, in schimb acest show este unul din lucrurile pe care le-as urmari incontinuu, pentru ca te poti distra la modul foarte real, strecurandu-te printre problemele prin care trecem fiecare in frumoasa tarisoara. 


Asa, ca fara alte prezentari va las in compania celor care ne fac sa radem intr-o seara cat pentru o intreaga saptamana ! O seara frumoasa si o saptamana cat mai reusita !





8 Responses
  1. Anonim Says:

    Avem din ce în ce mai des nevoie de destindere. Vremuri ciudate, vremuri haine,/ Prin toate, doar răul ne merge... mai bine...


  2. Asa este Cristian ! Tara aceasta este mult prea plina de personaje, asa ca avem din plin de unde gusta comicul. Frumoase versurile tale. O seara placuta !


  3. Hoinara Says:

    Bendeac e genial si e genul de actor care face oric ein numele artei.:)


  4. Asa zic si eu Fatacareaduceploaia. Multumesc de vizita si te mai astept pe aici !


  5. Lillee Says:

    O saptamana minunata si tie. :)


  6. Multumesc la fel Lillee:) !


  7. m.bancea Says:

    Unora nu le place totuși. Din fericire, nu mă număr printre ei. Îmi plac toți cei care mă fac să râd. :)


  8. Ma bucur sa aud asta m.bancea. Bine ai venit pe Find yourself again ! Stiu ca mai sunt cate unii carora li se par unele lucruri, dar e parerea lor si fiecare dintre noi are dreptul sa si-o exprime ! Te mai astept pe aici ! O zi frumoasa !


Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !