Miercurea fara cuvinte(partea a doua) - nelimitatul orizont



Povestea a inceput la Carmen.
26 Responses
  1. minoki Says:

    Foarte frumoase peisajele. Fruoase sfintituri! O zi frumoasa!


  2. Sorin Says:

    Aş spune nesfârşit , etern , parcă şi timpul a stat în loc acolo , atunci în acel loc .


  3. Ma bucur ca iti plac Minoki ! O zi frumoasa si tie !


  4. Exact asta am vrut sa si sugerez SoriN. E ca si cum locatia te-ar elibera de toate grijile si problemele de pana atunci si te-ar reinventa. Salutare si toate cele bune !


  5. Anonim Says:

    Şi nici nu este nevoie de cuvinte în faţa unor asemenea imagini care aduc linişte... Gânduri bune, Rappa!


  6. Asa este Cristian ! Toate cele bune si tie !


  7. Anonim Says:

    ce imagini deosebite!
    happy ww!


  8. Multumesc si ma bucur ca iti plac Redsky ! Happy W.W. to you too !


  9. Unknown Says:

    intr-adevar frumoase :)


  10. bogdan Says:

    spun doar că aș vrea și eu acolo :)
    o zi bună Rappa


  11. Ma bucur ca iti plac Iulia:) ! Bine ai venit si te mai astept pe aici !


  12. Multumesc la fel Bogdan !


  13. Se-cret Says:

    Fenomene atmosferice!Frumoase fotografii!


  14. Claudia Says:

    Am urmarit pe cateva bloguri Miercurea fara Cuvinte de azi, dar m-am oprit la fotografiile tale... tu le-ai facut?


  15. Ma bucur ca iti plac Se-cret ! O seara frumoasa !


  16. Mi-as fi dorit sa fiu un asa bun fotograf si sa surprind aceste minunate cadre. Imi place uneori sa fac acest lucru, dar la modul de amator. O sa prezint in viitoarele miercuri, daca suntem sanatosi si avem timp si niste poze facute de mine ! Bine ai venit MeetTheSun si te mai astept pe aici !


  17. Tudor Enea Says:

    Doua peisaje deosebite. Infinitul cerului ma inspira mereu. Iti multumesc mult pentru fotografii. O zi minunata!


  18. Si pe mine la fel Tu26dor. O seara frumoasa si tie !


  19. CARMEN Says:

    mai întâi am tras adânc aer în piept! Mi se taiase respiratia... Fantastice peisaje!
    Happy WW!


  20. Ma bucur ca ti-au placut Carmen ! Happy W.W to you too !


  21. Lillee Says:

    Foarte frumoase peisajele :)


  22. Ma bucur ca iti plac Lillee:)


  23. Costin Comba Says:

    surprizele oferite de natura sunt nelimitate. Zilnic vom descoperi altceva si altceva.


  24. Asa este Costin Comba ! De asta natura este mereu plina de farmec !


  25. Andrei Banu Says:

    Sunt instantanee intr-adevar deosebite...ca pasionat de fotografie cred ca stiu sa le apreciez ;) Felicitari!


  26. Ms bucur ca ti-au placut Andrei ! Bine ai venit si te mai astept pe aici ! O seara frumoasa !


Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !