Miercurea fara cuvinte - Dor de mare...




Povestea a inceput aici
23 Responses
  1. Dor de mare. Da... Cu toate că sunt un îndrăgostit de munte, marea are, şi ea, un farmec aparte.


  2. Anonim Says:

    hmmm chiar ca dor de mare! dar si cand ajung la ea...


  3. CARMEN Says:

    WOW! o intrare în forta! fotografii mai artistice nici ca se putea! Bun venit în clubul celor care se exprima miercurea prin fotografii! :)) Happy WW!


  4. silavaracald Says:

    Am mai spus-o și pe alte site-uri care au adoptat moda asta a miercureii fără cuvinte. Iată comentariul meu: ”.....................” :D


  5. Mesaj de dor,, zbucium dar şi linişte, asta citesc eu in imaginile tale Andrei. Felicitari!


  6. Lillee Says:

    Mie nu mi-e dor de mare...o vad tot timpul :)) daaa, ma laud :P


  7. Sorin Says:

    Nemărginirea , aş spune , poate dor de mare , sau linişte , semnificaţii multiple în ochiul privitorului .


  8. Pentru mine este una din cele mai frumoase, pline de farmec, inspiratie si izvoratoare de liniste sufletasca zone !


  9. Asa zic si eu Redsky !


  10. Multumesc Carmen ! Bine ai venit si tu pe Find yourself again ! O seara frumoasa si te mai astept pe aici !


  11. "............." si tie Silavaracald ! O seara frumoasa !


  12. Asa este doamna Elena ! Multumesc la fel ! Toate cele bune !


  13. E bine, ma bucur pentru tine Lillee ! Fiecare cu dorurile sale ! O seara faina !


  14. Exact SoriN, fiecare isi are propria perspectiva ! Toate cele bune si multumesc de vizita !


  15. Se-cret Says:

    Mă inspiră și pe mine imaginile tale.Va fi curând accesibilă și marea,dacă nu este deja...


  16. Asa este Se-cret ! Bine ai venit, o seara frumoasa si te mai astept pe aici !


  17. C.L.M. Says:

    Ahhh, ce frumos! Marea ma calmeaza :)

    Superbe fotografii!:)


  18. Tudor Enea Says:

    dor de mare, amintiri, dorinta de a o revedea din nou. multumesc pentru fotografii.
    zi minuanta!


  19. Si pe mine C.L.M. Ma bucur ca iti plac, bine ai venit si te mai astept pe aici !


  20. Cu placere Tu26dor. Bine ai venit, toate cele bune si te mai astept pe aici !


  21. aventoro Says:

    La Multi Ani si tie, iar cu marea chiar merge o bere. :)


  22. Multumesc Sergiu ! La multi ani si tie si ai dreptate, sa stii !


  23. Costin Comba Says:

    Si eu perfer muntele, sunt nascut in zona montana, si mi-a ramas in suflet. Nu ma dau in laturi nici de la mare, dar daca ar fi sa aleg, se subintelege ce as alege. Iti multumesc pentru comentarii, eu am fost plecat si nu am avut cum sa raspund. Te salut.


Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !