Fall of Ideals

Stau uneori si imi vad parca zambetul care mi se asterne pe buze neconditionat cand imi aduc aminte de clipele cand am decis ca as vrea sa imi fac blog. Acest lucru se intampla undeva acum vreo 2 ani si un sfert, cand blogurile erau pe un trend ascendent, dar acceleratia lor nu era chiar atat de mare ca ceea ce urma sa vina cam in urmatorul an si jumatate...intr-un cuvant spus, blogurile erau mai "exclusiviste" pe atunci. Bineinteles, nu stiam cu ce se mananca blogosfera pe atunci, vazusem cateva modele, unul chiar bine creat si dezvoltat la niste buni prieteni de ai mei, si mi-a venit si mie brusc ideea sa imi creez unul.


Imi aduc aminte ca am luat-o pas cu pas, si aparent am ajuns pe drumul cel bun, ca altfel nu ar mai fi fost aici cel ce va umple aceste randuri de atunci si pana astazi(cu mici pauze neconditionate, dar asta e alta mancare de peste). Am inceput usor, usor sa imi explic motivatiile, sa imi astern primele ganduri in aceste ferestre de post si sa incerc sa primesc feedback. Eram un pic speriat, poate chiar buimacit pentru ca nu stiam pe ce cale sa o apuc, cert e ca pasiunea, entuziasmul si ideile care isi creasera propriile energii nestapanite navaleau in mine cu fiecare moment in care ma gandeam la acest spatiu si incepeam sa tastez. De-a lungul timpului am expus tema mea principala care nu imi dadea pace pur si simplu(formarea unei identitati personale si regasirea de sine) si de asemenea am reusit sa ilustrez idei, ganduri, sentimente de toate tipurile, creatii personale, hobby-uri si cate si mai cate. 


Sunt bucuros si acum, cand ma uit in spate, ca am luat acea decizie, ca am scris mereu cu aceeasi pasiune si determinare a gandurilor, ca Find yourself again a fost langa mine si cand a avut poate cea mai grea sarcina din lume si anume sa ma regaseasca chiar pe mine si nu in ultimul rand ii apreciez ca intotdeauna pe cei care m-au sustinut si pe cei alaturi de care am citit, am expus pareri, ajungand ulterior sa invatam unii de la altii.


Plecand pe aceasta idee, as putea sa mai aberez lejer pana maine dimineata , dar am un lucru esential pe care vreau sa il punctez aici...sunt in continuare in blogosfera oameni care au idei, viziune si care isi expun gandurile cu multa pasiune si entuziasm, la fel ca noi toti, cei care ne-am cladit cu bucurie aici un loc al nostru. Unul dintre ei este prietenul meu Andrei, care dupa parerea mea este unul dintre cei mai mari oameni cu viziune pe care am putut sa ii intalnesc sau cu care am interactionat. Am vazut in povestile lui niste idei care ma faceau pur si simplu sa gandesc din ce in ce mai profund si care ma fascinau de-a dreptul. 


Sper ca intr-o zi, peste ani, sa fim tot aceiasi pasionati tineri(mai mult sau mai putin cu capul pe umeri decat acum) si sa ne aducem aminte de povestile care ne-au ghidat spre ceea ce am fost, suntem si vom fi. 


Cu bucurie va recomand Fall of Ideals ! Enjoy ! 

14 Responses
  1. Eu îţi doresc să scrii în continuare cu aceeaşi pasiune şi să ai parte de experienţe bloggeristice deosebite. Mă bucur că blogosfera ne-a facilitat întâlnirea virtuală...


  2. Multumesc Cristian si iti doresc si eu la fel ! Si eu sunt la fel de bucuros si recunoscator pentru acest fapt ! Salutare si un weekend cat mai frumos !


  3. marada Says:

    Sa fii sanatos si sa scrii si pentru noi, cei mai "tineri", cand ne vor lasa puterile!


  4. Frumos ai scris, cu sinceritate.
    Ei bine, la mai multe posturi frumoase şi la fel de interesante!
    :D
    (nu mă pricep la complimente, cred că se observă, de urări, nu mai spun:P)


  5. silavaracald Says:

    Foarte fain!
    Mărinimia de a recomanda pe cineva e din ce în ce mai rară în blogosferă. Felicitări că o posezi! :)


  6. Multumesc de incurajare Marada, si stai linistita, ca daca ne ajuta Domnul o sa fim pe aici toti cei care inca vom mai avea timp, idei si pasiune pentru scris. Un weekend cat mai placut !


  7. Mie mi se par foarte frumoase complimentele tale Bianca, si apreciez orice urare,parere sau idee pe care un cititor de-al meu o are, asa ca sa nu iti faci vreodata probleme pentru astfel de lucruri ! Toate cele bune !


  8. Multumesc Silavaracald ! Un weekend cat mai placut si te mai astept pe aici !


  9. andrei Says:

    In primul rand ai expus foarte frumos ce ai avut de expus, iar cand a venit partea in care am aparut eu...am ramas putin surprins..si apoi am fost flatat de ce recomandarile tale. Multumesc!
    Ma inclin! ;)


  10. A fost placerea mea Andrei ! Astept cu interes postarile tale !


  11. Ne-am intalnit cu prilejul unui concurs in virtual si pot spune ca vizitele pe blogul tau mi-au facut placere si te stimez pentru ce esti Andrei! Numai ganduri bune de la Vrancea!


  12. Va multumesc din tot sulfetul doamna Elena ! Placerea a fost de asemenea si de partea mea ! Multumesc inca i data si va urez toate cele bune si sa ne citim cu bine in continuare !


  13. Tudor Enea Says:

    foarte bun articolul. Motivant. Mi-a placut mult. Sa ai inspiratie mereu! Salutari cu bine!


  14. Multumesc Tu26dor ! Toate cele bune si mult succes si tie !


Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !