Vancouver - capitala sporturilor de iarna

Dupa cum probabil stiti, a inceput Olimpiada sporturilor de iarna de la Vancouver de vreo cateva zile...peste tot in zona sunt iubitori ai domeniului, concurenti care incearca sa scoata timpi sau distante mai bune, iar spectacolul este pe cinste...nu mai spunem nimic de peisaj si de organizare, care nu cred ca s-ar putea realiza prin Romania nici in niste zeci de ani...ce sa faci...nu peste tot e America nu ?...nu chiar...e vorba de determinare si ambitie parerea mea, pentru ca bani se mai gasesc...pacat ca ajung in alte locuri...

Dincolo de micile accidente aparute pe parcurs si de tragica moarte a sportivului din Georgia, ce a precedat startul competitiei, show-ul pare sa fie unul de foarte calitate...eu nu am timp sa il vizionez mereu, dar imi place ce vad, cand mai prind cateva secvente.

Enjoy !
 
Categories : | edit post
0 Responses

Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !