O fi bine...n-o fi bine ?

"...pentru palmares ?" (spuneau foarte bine Parazitii in piesa intitulata "Dejectii obsesive", ce va putea fi ascultata la sfarsitul postului...cred ca se potriveste foarte bine cu tematica acestuia...nu e referitor la piesa respectiva, dar esentialul ideii se gaseste in ea)...

Poate va intrebati care e ideea...pai ma gandeam eu astazi, intr-unul din momentele de meditat si filozofat(bineinteles, unde altundeva, decat cu privirea pe geam in timpul mort al unei ore) cam cum o fi ca dupa o vreme(destul de lunga) in care ti-ai dat silinta si ai incercat sa iasa treaba buna atat pentru tine cat si pentru cel ce te voia a te initia in tainele unui mister, pentru ca astfel, amandoi sa aveti de castigat prin munca, si devotament comun, sa se schimbe placa ?...

Stiu...oamenii se mai schimba...uneori se intampla sa se mai uite ca mai demult cand poate rotitele nu mergeau atat de bine ca in alte dati, angrenajul chiar isi dadea silinta sa iasa bine si toate lumea era multumita si chiar foarte fericita, pentru ca normal, venea si succesul...se mai poate pune aici la socoteala ca poate o parte din respectivul angrenaj poate chiar nu voia a fi "slefuit" mereu, si ca poate a renuntat la unele lucruri pentru a putea "da roade" in acel aspect...

Ce mai conteaza...poate gresesc si eu...poate doar e o impresie idioata care imi spune ca brusc vremea mea a trecut si ca atunci cand ar fi fost mai mare nevoie de facut treaba, mi s-a spus pur si simplu..."e doar un scaun si altii sunt mai multi..."

Noi sa fim sanatosi, pentru ca Domnul, ambitia, determinarea si munca ne fac sa mergem mai departe !




0 Responses

Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !