Manifestari ale ego-ului

Se stie ca toti avem mai mult sau mai putin acel aspect caracateristic(sau nu) numit orgoliu sau daca nu, le putem numi manifestari ale ego-ului...nu sunt eu una dintre cei mai orgolioase persoane, dar sunt constient ca am si eu prostiutele mele si anumite lucruri peste care mandria nu vrea a trece(ca de putut s-ar putea, dar na...ego-ul ce ar mai zice ?)...stateam si ma intrebam de ce...si nu gaseam un raspuns...

Hai sa zicem...adimtem ca nimeni nu e perfect si fiecare avem chestiutele si porcariutele lui...dar aparent, la asa-caracterizatele caractere tari, e putin mai greu...spre exemplu, eu nu suport sa pierd foarte tare la jocuri...daca nu castig, nu prea ma simt bine...mai greu sa joci de placere atunci cand pierzi incontinuu, nu ?...asa ziceam si eu...ma rog, dincolo de asta, nu ar fi important daca tu si cu persoana cu care joci, doar va distrati...

Am observat ca totusi, ego-ul nu tine cont de asta...pe propria piele, am vazut cat sunt de asa-zis "ofticos" cand pierd la joculete...chit ca ma bate un strain sau o persoana apropiata si draga...si cum jucam eu intr-o seara, cuprins de ambitia accelerata si de ego, la un moment dat, ma intristez asa dintr-o data si intervine chestia de care va povesteam mai devreme...reusesc un moment sa ma desprind de stare si ma gandesc..."Bah esti nebun ?...de la un joc si o prostie te superi tu si faci atata tambalau pentru ca in loc sa te distrezi, sa o faci pe persoana cealalata, care iti mai este si foarte draga, sa se simta prost, neavand nici o vina ? "

Suntem totusi oameni...gresim...dar asta nu inseamna ca nu am putea sa avem grija cum ne comportam in unele momente mai "sensibile"...aveti grija !
Categories : | edit post
6 Responses
  1. Cred ca toti avem manifedtari ale ego-ului, mai mult sau mai putin controlabile...
    O zi buna Andrei!


  2. Asa este doamna Elena:D...bine ar fi sa le putem controla mai bine, sau mai bine zis sa vrem...cred ca la capitolul vointa e problema:D...multumesc la fel:)


  3. Anonim Says:

    ms la fel :D:*


  4. Nu ai pentru ce Nobody:)...o seara frumoasa:)


  5. DoarATAT Says:

    Bună Ziua !
    Domnului Rappa_ru' !
    ~
    DA !
    ~
    ... acum, aş fi putut 'pleca' "liniştit", fără nici o altă explicaţie !
    Oricum, vei citi ... CU ÎNTÂRZIERE, acest comentariu !
    ~
    Dumnezeu ne-a creat EGAL de DIFERIŢI ! Tot ce avem, tot ce suntem ... este de fapt "la EL" ! Însă, "noi" suntem "ÎN CREŞTERE" având "Liberul Arbitru !"
    Şi ... tot "creştem" până devenim Oameni. adică, până conştientizăm că de fapt, NU SUNTEM NIMIC ... FĂRĂ EL ! ... Şi atunci abia, începem "drumul" înspre OAMENI !
    ~
    la 10.05.2010.1~9:33 AM
    ~
    Cornelius,


  6. Ce sa mai zic...nu mai am nimic de adaugat:)...respect si o sa o iau ca pe un compliment expresia cu "domnului Rappa_ru' "...o seara frumoasa pe aici si te mai astept pe aici DoarATAT:)


Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !