Leapsa "ciudata"

Iata o leapsa de la Baiatul Ciudat, pe care o fac cu oleaca de intarziere...ii multumesc si promit sa ma revansez...sa-i dam drumul...
  • Principala trasatura a caracterului meu...sunt sufletist
  • Calitatea pe care o prefer la un barbat...taria de caracter si sinceritatea
  • Calitatea pe care o prefer la o femeie...sensibilitatea si feminitatea
  • Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei...sa fie oameni, in adevaratul sens al cuvantului
  • Principalul meu defect...sunt uneori destul de incapatanat
  • Ocupatia mea preferata...hmmm...cred ca bloggingul...mai sunt si altele, dar asta imi vine in cap acum...
  • Visul meu de fericire...mereu am visat sa ma simt implinit si fericit ca un copil, avand langa mine o persoana pe care sa o iubesc si care sa ma iubeasca pentru ceea ce sunt
  • Care ar fi cea mai mare nefericire a mea...nu vreau sa ma gandesc...
  • Ce-ati vrea sa fiti?...sa ma simt eu, sanatos si fericit
  • Tara în care-as vrea sa traiesc...intr-o Romanie frumoasa, condusa de oameni destepti si determinati sa faca treaba ca lumea si in care sa nu imi fie rusine ca sunt nascut
  • Culoarea preferata...albastru
  • Floarea preferata...trandafirul    
  • Pasarea preferata...cred ca vulturul plesuv
  • Prozatorii mei preferati...nu exista, nu se afla...mi-au placut mult si inca imi plac, Ion Creanga si I.L.Caragiale
  • Poetii mei preferati...cred ca Eminescu
  • Eroul meu preferat...Batman, Batman =))
  • Eroina mea preferata...Pot sa zic prietena lui Batman ?:))
  • Compozitorii preferati...hmmm...cred ca Beethoven...desi nu prea ascult foarte multa clasica, si Fernando Carulli, cand vine vorba de chitara...
  • Pictorii preferati...din nou, nu exista, nu se afla...
  • Eroii din viata reala...Batman, Batman:))
  • Eroinele din istorie...au existat asa ceva ?
  • Bautura si mancarea preferate...vinul negru(rosu) demisec spre sec(daca se poate Pinot Noir) si cartofii prajiti cu oua ochiuri...
  • Numele preferat...Andrei, Robert si Jimmy
  • Ce detest cel mai mult...cred ca acea chestie care se numeste contrazicere:D
  • Personajele istorice pe care le detest cel mai mult...hai sa fim seriosi...ce treaba avem noi cu ei ?...daca imi faceau mie ceva, mai ziceam...dar asa...
  • Fapta militara pe care-o admir cel mai mult...1918 - Operatiunea "Pe aici nu se trece" si cele ale lui Bismarck si Napoleon
  • Darul natural pe care-as vrea sa-l am...am destule, multumesc Lui Dumnezeu, sper doar sa mi le pot valorifica din ce in ce mai bine:)
  • Cum as vrea sa mor...impacat cu mine cred, si fericit...nu prea m-am gandit la asta...vreau sa cred ca sunt inca mai copil si ca pana la acea clipa mai este ceva vreme...dar numai Domnul stie acea clipa...noi sa fim sanatosi si sa ne traim clipele momentului...
  • Starea de spirit actuala...fericit si oleaca obosit...
  • Greseli care-mi inspira cea mai multa indulgenta...nu prea inteleg intrebarea, dar cred ca este vorba de acele greseli pe care le facem involuntar...
  • Deviza mea..."Daca vrei, poti"..."Nu uita cine esti".
 Liber la preluat...       
8 Responses
  1. Cred ca daca o sa ai un baiat,el o sa poarte numele care iti place atat de mult:Robert
    Faina leapsa.


  2. Probabil ca da...cine stie...noi sa fim sanatosi si vom vedea la momentul respectiv, cu ajutorul lui Dumnezeu:)...multam:)


  3. cell61 Says:

    Dacă ştiam că prestezi leapşă după leapşă, te lepşuiam şi eu :))
    Dacă vrei să o preiei de pe blogul meu, nu mă supăr :D.
    E frumoasă, trebuie să povesteşti despre rutina ta de blogger, sau despre o zi din viaţa ta, la alegere :)

    România aia frumoasă va fi peste vreo 500 de ani, cred.
    Eşti uşor de mulţumit cu mâncarea preferată :)

    Nu o voi prelua, că am primit-o deja, chiar de la iniţiatoare, dar m-am făcut că nu văd :))

    O după-amiază liniştită!


  4. Am citit cu mare placere leapsa ta.O zi frumoasa iti doresc Andrei!


  5. E posibil sa ai dreptate Cell61:)...stai linistit, nu-i problema;))...mi-ajung 2 pe ziua de azi;))...multmuesc la fel:)...o seara frumoasa:)


  6. Multumesc la fel doamna Elena:)...o seara frumoasa:)


  7. crystalball Says:

    "Ce-ati vrea sa fiti?...sa ma simt eu, sanatos si fericit" oare nu esti tu deja?
    slabe sanse sa locuiesti unde vrei in viitorul apropiat, dar dorintele se schimba:D
    sunt eroine in istorie si cred ca stii asta. nu vad de ce nu ai scris una:P la fel si cu eroii din viata ta.
    si in final, eu cred ca toti vrem sa murim fericiti si fara chinuri:D


  8. Ai dreptate in toate privintele, e adevarat:)...legat de prima intrebare...este acel aspect al sinelui pe care as vrea(daca s-ar putea) sa il mentin mereu prezent:)...cu ajutorul Domnului se poare realiza:)...toate cele bune:)


Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !