Jos palaria !

Da...aceasta este urarea mea pentru toti cei care mi-au mai trecut pragul pe aici, chiar daca eu nu am mai scris de o vreme...nu am fost plecat pe nicaieri, nici nu mi-am abandonat blogul, doar o perioada putin mai plina de activitati...mi-am dat seama ca in ciuda faptului ca eu nu activam pe aici, voi ma citeati, si va lasati opinia, sfaturile si ideile voastre, iar eu nici macar nu raspundeam...uneori nu intram cu zilele pe blog...

Imi cer scuze pentru acest lucru si iata ca am revenit cu idei "proaspete"(de ce pun ghilimelele ?...chiar daca nu am scris, ideile sunt notate pe o foaie, pentru a fi prezente aici cu prima ocazie)...asa se intampla si acum, asa ca sa trecem la treaba...

Va multumesc inca o data la toti si va urez toate cele bune si multa sanatate !
Categories : | edit post
2 Responses
  1. Monica Says:

    bine ai revenit:):*


  2. Multumesc Monica:)...o seara frumoasa si toate cele bune:)


Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !