Tot in scumpa noastra...

...tara...ce credeati ?...de ea nu scapam...si hai sa zicem ca saraca nu prea are nici o vina...cu cei care o conduc ar trebui sa avem ce avem nu ?...cam asa ma gandeam si eu...sa vedem ce s-a mai intamplat prin farmecul vietii...au aparut ceva concepte de o culoare politica mai aparte si anume violet...au aparut scuze si incercari de manipulari cum numai la noi se pot...persoane care pana acum nu stiam ca exista si care se vor a fi fost pe langa alte persoane cu scopuri vrajitoresti...Doamne...multa minte le mai trebuie...

A, da...a nins(si inca bine) si la ce puteam sa ne asteptam decat ca autoritatile au fost din nou surprinse(wow, ce chestie...adevarul e ca sigur nu ne puteam gandi la altfel din partea lor la infrastructura care exista)...mai departe, Boc "le-a luat maul" fara alte comentarii unor colegi de sedinta ce incercau sa isi exprime punctul de vedere, pentru ca da, traim intr-o tara democratica, unde sunt respectate drepturile fundamentale ale omului(da, da...)...

Ce ar mai fi...aaa...Berceanu(pentru cei ce nu stiu, desi ma indoiesc ca nu il stiti pe onorabilul)a spus ca ii plange sufletelul(sau ceva de gen) pentru masina sa care se chinuie pe sosele(aici sunt 2 aspecte, unul mai dureros ca celalalt...primul...unde o fi vazut el sosele ?...si al doilea...parca el era ministeras tocmai la transporturi...ha ???...deci nu ma prind eu sau el se plange de treaba facuta de el ???...tipic...)domnul Honorius(frumos suna...) a pierdut alegerile pentru locul de deputat(sau ceva) si tac-su, fostul domn Pliciman, a zis ca el i-a zis, da' el Batman, Batman...foarte sublim...in rest, peste tot violet...isteria cu vaccinul antigripa porcina parca s-a mai potolit...ca de obicei toate "frumusetile" pe TV...cam singura chestie care mi s-a parut foarte tare a fost aseara la "Sinteza zilei", unde s-a dezbatut tema "Cine inseala mai mult, femeile sau barbatii ?". Domnul Gadea a adus oameni de calitate care au dezbatut subiectul intr-un mod care merita respect...

Cat despre mine...am fost un pic cam ocupat...si cand nu am fost ocupat, am fost destul de obosit...abia asteptam weekendul acesta, sa ma pot si eu relaxa si odihni in voie...va urez un weekend placut...si inca ceva...fiti atenti ca e ger  !!!
4 Responses
  1. crystalball Says:

    citind aici mi-am adus aminte ca eu habar nu am ce se intampla in tara, am lumea mea, in care politica nu exista, doar vremea de afara cu care dau piept cand ies din casa, asta chiar nu am cum sa o ignor:))
    haotica politica, nu am inteles nimic, doar sa nu deschid tv la stiri:))


  2. Cristina Says:

    Am inceput sa nu ma mai uit nici la TV si sa ignor toate ziarele. E mult mai bine asa!
    Frig de ingheata pietrele, desi am avut manusi astazi a inceput sa mi se ia pielea de pe maini in unele portiuni. Cred ca o sa stau pe acasa cateva zile pana trece gerul acesta. Seara buna!


  3. Stiu cum e Crystalball...nici pe mine nu ma intereseaza TV-ul...ma mai uit si eu pe la Badea...in rest...mult mai bine ca nu o fac:)...toate cele bune:)


  4. Hmmm...e durere cu gerul...eu inca am noroc cu masina, dar in rest, e durere :D...o seara buna iti doresc si eu Cristina:)


Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !