Tara doarme...ar vrea ea...doar cei ce ne conduc...

Tara e asa cum o stiti...vai de capul ei, ingropata in datorii, fara autostrazi, locuri de munca, infrastructura, economie si alte chestii din astea neimportante pentru care conducatorii nostri nu isi bat capul...ce e mai important pentru ei se vede din ceea ce fac...somn, matul gros, minciuna, furt, coruptie, cadouri intre ei, aruncat bani publici in buzunarele proprii sau daca nu pe fereastra, sau mai rau inapoi la UE, cand acei bani ar fi scos tara din multe lucruri nashpa in care se afla...

Mai nou e fenomenul Mutu...care iar a patit-o cu drogurile...ca o fi vina lui sau nu, nu se stie, si daca se stie, va dati seama ca nu are cum sa se afle ca ar fi prea de porc...

Mi se mai pare foarte genial iarasi, legat tot de scoala si invatamant, chestia aia cu serverul educatiei care se impedica, tuseste si intr-un final, pica(ce sa faca si el micutul...n-are nici o vina, aia mari cu atributele pe care le vreti voi au ce au)...mai exact, au fost acum vreo 10 zile niste simulari la proba de competente digitale(sa te verifice cat de calificat esti in legatura cu ceea ce poti face cu degetele...glumesc, cunostinte de TIC si calculator)...a picat serverul ca na, prea multe accesari...si ma gandesc eu, asa, cand o fi pe bune, ce se va intampla, ne trage clapa la toti, si nu recunoaste nimeni nimic ?...eu nu am fost la mareata simulare pentru ca mi s-a parut o pierdere de timp...cam asa a si fost...

Concluzia...trista...ca aia din melodia celebrului Marfar daca mai stiti..."Las-o...las-o...las-o bah ca merge asa, ne-am obisnuit cu ea"...



4 Responses
  1. marada Says:

    Azi, "iubitii conducatori" sunt la munte, grupati in "cete", care se intalnesc la hotel, la restaurante, pe partii!
    La distractie uita ca sunt adversari!
    Ce criza? Care criza?

    Mutu,pacat, un om care nu a stiut sa pretuiasca darurile facute de Domnul!

    Scoala, asa cum a fost dintotdeauna pentru elevi...


  2. Cam asa ceva...asta e...trebuie sa stim sa pretuim ceea ce avem:)...in felul asta putem fi fericiti si putem trece cu mai mare usurinta peste momentele cu mai putin soare:)...o seara frumoasa Marada:)


  3. Din pacate e adevarat ce zici tu aici, nu stiu cand se va schimba si la noi situatia asta desi nu cred ca prea devreme.


  4. O sa mai dureze ceva Stiri politica...aparent nimeni din conducere nu isi doreste schimbarea...de ce ?...foarte simplu...timpul trece, leafa merge, ei conduc...bine ai venit si te mai astept pe aici:)...scuze de intarzierea la raspuns...o seara frumoasa:)


Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !