Sunt momente...

"...in vata cand e necesar sa vrei..."...nu...nu voi continua acest vers al lui Cheloo pentru ca o dam in alte chestii, cu toate ca sfarsitul refrenului poate s-ar potrivi in unele situatii...dar nu conteaza...poate un 1% al orgoliului personal, ratacit pe undeva prin ego-ul sinelui subiectiv...da, sunt acele momente cand iti dai seama ca era poate mai bine sa privesti situatia si din punctul opus de vedere...dar ceva, te impedica sa faci asta...esti un pic prea determinat si incapatanat si se intampla si greseala omeneasca...da...vorbesc de acele mici scapari care ni se intampla uneori...impulsivitatea...chiar daca esti cel mai calm si stapanit om din lume, uneori se intampla...de ce ?...cine stie...poate e un moment mai slab, un moment cu incarcatura emotionala ridicata, un moment cu nervul ascutit in varful de spontaneitate al piramidei situatiei, o clipa de oboseala, neatentie sau lipsa de concentrare...

Refuz sa cred ca se intampla de la sine chestiile gen mici descarcari nervoase(cel putin in cazul meu...)...sau poate mi se pare prost...ceea ce conteaza insa e sa iti dai seama de urmari si ca o secunda din aceasta poate pierde clipa de atunci, ba chiar mult mai multe...ciudat nu ?...de asta se presupune ca avem ratiune si ca trebuie sa ne stapanim lucrurile care tind sa ajunga la extrem, fie ele chiar pentru o milisecunda...pana la urma, noi suntem noi, si aceasta mica furie vrea sa ne transforme in opusul nostru...in fond, daca suntem provocati sau nu e doar o scuza cautata foarte bine...de ce ?...pai nu ne diferentiem practic cu nimic de respectiva persoana reactionand astfel...

As vrea sa atrag atentia asupra acestui lucru, poate pentru ca am ramas si eu un pic surprins de vreo 2-3 astfel de momente in ultima perioada...as putea gasi nespemii de motive ca am fost nervos, ca am avut de ce, ca am fost obosit, ca e o tara nu stiu cum si nu stiu cum, ca momente de slabiciune sau alte alea...ce conteaza cu adevarat este sa ne dam seama unde am gresit si sa inlaturam raul provocat, si preferabil sa inlocuim clipa cu binele aferent...mai sunt si de astea...nimeni nu e perfect...dar ramanem la fel, pe drumul pe care mergem, cu ajutorul Domnului, Care ne indruma pasii...

Asta a fost cronica unei sentiment aiurea care nu isi avea rostul...dar cel prezent in urmatoarea melodie are tot rostul din lume:)

22 Responses
  1. Blindius Says:

    Ooo,foarte bine ,tinere.Ai pus VeritaSaga.Puţină lume a auzit de VeritaSaga.Eu unul mi-am petrecut dezamăgirile de liceu pe muzica lor.Punct şi de la capăt este un album senzaţional.
    Baftă.


  2. giulia Says:

    cu timpul vei învata ca scuzele nu-si au rostul. Poate vei întelege ca la mànie si la betie spui ceea ce gàndesti cu adevarat. restul este doar o fatada, supusa tuturor regulilor de convietuire.


  3. Lillee Says:

    Nu cred ca este un moment mai slab ci doar ca dupa un timp de abtinere, dupa un timp in care ai stocat toate nemultumirile...nu mai poti si te descarci. Poate ca-ti pare rau apoi dar eu cred ca si momentul acela face parte din crudul adevar...


  4. Veritasaga e o trupa cred ca unicat...povestile despre suflet se intalnesc in versurile lor...bafta si tie si bine ai venit:)...te mai astept pe aici Blindius:)...o zi buna:)


  5. Hmmm...depinde mai Giulia...sunt unele chestii pe care le spui la nervi din cauza asa-zisului orgoliu ranit...sunt momentele in alea in care ego-ul e in criza...in rest...nu stiu ce sa zic...asta e parerea mea...posibil sa gresesc sau nu...


  6. Destul de probabil Lillee:D...dar nu neaparat benefic pentru toata lumea...pentru tine e foarte bun pentru ca te descarci...preferabil ar fi totusi sa nu iti reversi sentimentele astea cu mai putin soare pe altii...o zi buna:)


  7. Unknown Says:

    SMS 890 pentru 2 euro fără TVA, în reţelele Vodafone, Orange şi Cosmote, valabil în perioada 15 ianuarie – 15 martie 2010- Campania „Din inimă pentru copii”
    Andrei te invit si pe tine sa participi.


  8. marada Says:

    Ar fi bine daca ne-am putea conduce dupa proverbul "Ce tie nu-ti place, altuia nu-i face", dar mai izbucnim uneori si-i ranim pe cei din jur.
    E minunat daca mai putem cere scuze, e cumplit cand ai vrea sa ceri iertare si...nu mai ai cui!


  9. Multumesc de invitatie Daniela...nu stiu cat de mult o sa te pot ajuta ca eu sunt pe abonament, dar sper sa iasa bine:D...o seara frumoasa:)


  10. Bine punctat marada...ar fi bine sa lasam orgoliul cand stim ca am gresit...e destul de putin important cine a gresit cand se ajunge la un conflict...o seara frumoasa:)


  11. si eu am o problema cu orgoliul :|


  12. crystalball Says:

    la nervi (asta e cazul tau) spui lucruri pe care nu le vrei pt ca de obicei jignesti sau faci o persoana sa se simta aiurea pt ca tu iti versi nervii pe ea, dar in majoritatea cazurilor, spui adevarul intr-o forma urata putin exagerata.
    scuzele si pararele de rau sa stii ca nu fac mare lucru, un lucru deja facut nu merge indreptat cu scuze, dar uneori face bine sa le auzi.
    ca sa eviti astfel de momente de nervi trebuie sa nu strangi nimic in tine si asa arati cu adevarat cine esti. nu te sfatuiesc sa faci asta (din proprie experienta), ci doar sa ignori tot ce te deranjeaza, putine lucruri merita pe acest pamant:)
    cu calm si gandire rece (ca tot e ger afara) treci peste toate fara nervi.
    app, draguta formatia;)


  13. Diana Says:

    Preferata .."Copilul din mine"..versurile...
    "L'am uitat intr'un album undeva prin dormitor
    Caci m'am grabit sa pasesc prea rapid in lumea lor
    Ma ascund si il chem cand am nevoie de un sfat
    El e salvarea de la inec
    Copilul zvapaiat"

    Ne pare rau si mergem mai departe ...tot copii suntem si o sa fim mereu..cu scuze, fara scuze, cu orgoliu fara orgoliu, toate trec!


  14. Diana Says:

    Si..."Zambeste..e gratis" :P


  15. Monica Says:

    f fain ai analizat si toate trec si uneori e necesar sa spui ce simti, ce gandesti...desi sunt la nervi....


    Ps. ai ceva la mine pe blog:)


  16. Super melodia! Nu stiam de trupa asta!


  17. Hmmm...eu nu consider ca am mari probleme cu orgoliul Gabriel Ionut, doar ca na...ca fiecare, sunt unele momente in care se mai manifesta si el...bafta:)>-


  18. Bine punctat...desi sunt momente in care se aduna unele lucruri si preferabil e sa le descarci cand esti singur si nu pe altii...ma bucur ca ti-a placut Crystalball:)...o seara frumoasa:)


  19. Se face Paulyk...bafta si o seara frumoasa:)


  20. Hmmm Dana...interesant...mie imi plac vreo 2-3 piese in mod special..."Spune-mi"(versurile..."Sunt locuri in sufletul meu pe care am fost nevoit sa le incui, Macar pentru o clipa as vrea sa le pot arata oricui, si fara sa-mi spui as vrea sa stiu ce gandesti..."), "E, e greu", "Partea ciudata a strazii", "Oglinda care minte", dar si altele...frumoase pareri, bine ai venit pe blog si te mai astept pe aici...iti voi face si eu o vizita:)...o seara frumoasa:)


  21. Corect Monica:)...ok:)...o sa trec:)...toate cele bune si o seara frumoasa:)


  22. Hmmm...se pare ca poate rap-ul asta nu e chiar atat de neinteles, Cristian, hm ?...bafta si toate cele bune:)...sa auzim de bine:)


Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !