Rappa_ru' lui 2009...

Am primit aceasta foarte interesanta leapsa si in acelasi timp, ocazie de retrospectiva a anului care tocmai a trecut de 8 zile de la Monica, caruia ii multumesc mult cu aceasta ocazie:)...sa vedem daca am fost cuminti sau nu anul acesta;))

1. Ce ai facut nou in 2009, ceva ce nu ai mai incercat inainte?...hmmm...sa ne gandim...pai la sfarsitul lunii ianuarie mi-am dat seama ca s-au adunat cam multe lucruri pe care nu mai puteam sa le tin in mine, si am zis ca e timpul sa nu mai tac, asa ca am creat Find yourself again, am si castigat un premiu real cu el(un mp4 player de la Florin)a mai trecut o vreme si cred ca am fost in una din cele mai fericite perioade ale vietii mele...de aici am decazut foarte brusc si mult mai mult decat ma asteptam...mi-a luat oleaca de timp sa imi revin si inca ceva sa devin eu cel care eram inainte si sa ma simt din nou foarte bine in pielea mea...a picat vina pe mine pentru ca am incercat cica sa dau afara un profesor, am ajutat la plantarea unui pomisor, am mers in prima mea tabara, am vizitat pesteri, am petrecut o a doua jumatate de vara facand ceea ce imi place alaturi de prietenii mei cei mai buni, am compus o piesa, mi-am facut majoratul alaturi de prieteni si cei dragi, am devenit autor pe un blog cu oameni foarte primitori(100 Ro), am luat permisul de conducere pe care mi-l doream foarte mult si am primit de asemeni un alt cadou intre mosi...pe cineva special in viata mea:)

2. Te tii de ceea ce-ti propui la cumpana dintre ani? Iti vei stabili si mai multe scopuri pentru anul urmator?...eu asa sper sa imi ajute Domnul:)


3. A nascut cineva apropiat tie?...parca nu...


4. A murit cineva apropiat tie?...nu...

5. Ce tari ai vizitat?...tara noastra mult iubita...


6. Ce anume din ceea ce ti-a lipsit in 2009 ai vrea sa ai in 2010?...hmmm...nu stiu sigur...cert este ca ii multumesc Domnului pentru ca mi-a daruit foarte multe la momentele oportune...nu pot sa zic ca imi lipseste ceva momentan...as fi incorect...


7. Ce data din anul 2009 iti va ramane vie in amintirile tale si de ce ?...sunt mai multe...dar sunt acele momente care raman de neuitat in suflete...

8. Care a fost cea mai mare realizare in acest an?...din nou sunt mai multe...pe diverse planuri...incepand de la nationala de la Stiintele Pamantului, continuand cu faptul ca am petrecut o a doua jumatate de vara de neuitat alaturi de prietenii mei cei mai buni, cu melodia&majoratul&permisul, precum si cu darul special venit de Sarbatori:)


9. Care a fost cel mai mare esec?...hmmm...habar n-am :D

10. Ai avut parte de boala sau raniri mai serioase?...multumesc Lui Dumnezeu nu...am avut insa ceva probleme cu regasirea, cu niste goluri si cu moralul si incapatanarea...asta a fost mai dificil...sa nu mai fiu incapatanat...

11. Care a fost cel mai bun lucru pe care l-ai cumparat?...pai cred ca telefonul meu Samsung C5600V, acum vreo 2 luni...


12. Comportamentul cui merita sarbatorit/apreciat?...tuturor acelor persoane care sunt cu adevarat oameni si care merita tot ce e mai bun...ar fi de mentionat vreo cateva persoane in particular...

13. Comportamentul cui te-a dezamagit sau ti-a provocat tristete mare?...I don't wanna talk about it anymore...


14. Unde s-au dus o mare parte din banii tai?...daca stau bine sa ma gandesc pe porcariute, pe cadouri de majorate si zile de nastere(ca a fost anul respectiv de pricina), pe telefon...si eu stiu...pe diferite lucruri...


15. In legatura cu ce anume ai fost extrem de bucuros?...pai luand-o cronologic, cu o persoana anume, cu amplificarea pasiunii pentru blog, cu petrecerea celei de a doua jumatati de vacanta cu prietenii mei cei mai buni, cu realizarea melodiei, cu regasirea mea completa, cu achizitionarea permisului, si nu in ultimul rand cu faptul ca am pe cineva special alaturi de mine, la fel de sufletista ca si mine, care ma face foarte fericit:)


16. Ce cantec(e) iti vor reaminti mereu de anul 2009?...hmmm...sunt mai multe...incepem cu "Eminem  - Lose yourself", "Guess Who - A doua oara", "Arssura - Mereu copil", "Arssura - Scrisoare", "Eminem - Spend some time", "Eminem - When I'm gone", "Veritasaga - Spune-mi", si nu in ultimul rand "Vama veche - Dragostea"...

17. Comparativ cu anul trecut esti:

* Mai fericit mai putin fericit?
...pana acum mai fericit:)
* Mai slab sau mai plinut?...hmmm...cred ca tot pe acolo...acum ma simt un pic mai greut...na, iarna...Sarbatori, hibernat, alea alea...
* Mai bogat sau mai sarac?...cred ca la capitolul financiar tot pe acolo...in schimb sunt mult mai bogat sufleteste:)


18. Ce ai fi vrut sa fi facut mai mult?...cred ca sa petrec cat mai mult timp cu cei apropiati(desi e un pic aiurea, ca am avut o vacanta foarte frumoasa, din a doua parte)...in rest nu stiu...


19. Ce ai fi vrut sa faci mai putin?...preferabil, daca se putea, sa nu ma fi stresat/suparat atat de mult cum am facut-o...dar nu regret lucrul asta...


20. Cum vei petrece Craciunul?...sper sa fie la fel ca cel din 2009, alaturi de aceeasi persoana speciala:)...vom trai si vom vedea...sa ne ajute Domnul sa fim noi sanatosi pana atunci...


21. Care a fost cea mai buna carte citita?...oups...aici e cam cu eroare...sa zicem "Toate acele lucruri care nu ni le-am spus" de Marc Levy, desi mai am oleaca din ea :D

22. Ce ti-ai dorit si ai primit?...foarte multe, zic eu:)...ma bucur foarte mult de sanatate, regasire, de o persoana care sa fie acel cineva special care ma poate face sa fiu copilul fericit de altadata, precum si de permisul de conducere:)


23. Care a fost filmul tau preferat din acest an?...fara indoiala..."Eurotrip"

24. Ce ai facut de ziua ta?...party de majorat alaturi de cei care ma apreciaza si ii apreciez:)

25. Cum ai descrie stilul tau vestimentar in 2009?...buna intrebare:))

26. Ce te-a mentinut pe lina de plutire?...stropul de credinta, blogul, familia, prietenii si bineinteles eu:)


27. De cine ti-a fost dor?...de mare...

28. Care a fost cea mai interesanta persoana pe care ai cunoscut-o?...un prieten bun pe nume Duly:)

29. Spune-ne o lectie de valoare invatata in 2009...sa nu uiti de tine si de identitatea persoanala...daca ai facut acest lucru esti un om mort...sau daca nu mort, in scurta perioada nu iti vei mai recunoaste propria persoana si principiile si aspiratiile care te ghidau in viata...am invatat putin cum sta treaba cu obiectivismul si cu incapatanarea, precum si faptul ca fiecare situatie trebuia traita din plin...lucrurile facute cu jumatati de masura sunt nashpa in privinta mea...ori le imbunatatim, ori mai bine le lasam...pasiunile sunt foarte importante pentru ca ne mentin identitatea personala intacta si ne ajuta sa ne regasim in caz de vreo chestie cu mai putin soare...si in final un lucru foarte important...TINETI LA CEI DE LANGA VOI CARE CU ADEVARAT MERITA TOT EFORTUL, ATENTIA SI PREOCUPAREA VOASTRA !

Am considerat acest post unul aparte...am vorbit despre un eu al anului 2009, cu bune si cu rele, in postul nr. 300 de pe Find yourself again...cu Domnul inainte si la mai mare:)



 P.S. : Era sa uit...ca de obicei, liber la preluat, celor care aveti placerea:)...o noapte linistita:)
8 Responses
  1. nasturash Says:

    Frumos post:) Iti doresc un an fericit si linistit. Bucura-te mult, razi, fii tu..:*


  2. nasturash Says:

    Aaa..si funny poza:))



  3. Uitam sa iti urez si eu acelasi lucru:):*


  4. Cristina Says:

    Foarte tare poza!


  5. Ma bucur ca ti-a placut Cristina:)...toate cele bune:)


  6. Cool!
    La cat mai multe postari!


  7. Multumesc la fel Manu:)...toate cele bune:)


Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !