Primele idei...

Iata si primele ganduri din acest inceput de an, 2010...pot spune ca ieri am avut primul chef de dupa multa vreme, cand am fost foarte scarbit de tara asta, si de modul in care se preocupa cei ce ar trebui de noi, astia mai fraierii de a 12a(sau mai bine zis cum nu se preocupa), in a arunca si eu o privire mai atenta pe optiuni si oportunitati legate de viitor...vreau sa cred ca in mare parte mi s-a mai luminat putin drumul pe care merg in aceasta privinta...mi-am dat seama de asemenea, prin intermediul unei persoane speciale, de ceva ce stiam de multa vreme, dar parca aveam amnezie, eram in ceata...daca vrei ceva, prin munca si devotament si putin ajutor de Sus, il poti obtine...eram destul de prins intre nehotararea mea, influentele unora sau altora, minunatul "Land of choice" al doamnei Udrea, si criza economica(si asa prezenta intr-o masura sau alta)...

Si uite asa iti dai seama la inceput de an, ca ai ceva treaba de facut si e bine(zic eu) sa te mobilizezi si sa stii ce ai de facut, pentru ca toate inceputurile sunt putin mai grele...in alta ordine de idei, ma gandeam daca m-am schimbat cu vreun 1% fata de 2009...o usoara alta viziune parca asupra unor lucruri care pareau destul de confuze...asta e sigur...si ma mai gandeam in lipsa de chef de a face altceva, daca ne raman in minte si in suflet amintirile frumoase si de neuitat...eu zic ca da, doar ca se petrece de asemenea un fenomen ciudat...in sufletul si in mintea noastra, fiecare particica din puzzle-ul vietii noastre dobandeste cate o insemnatate, mai mica sau mai mare...am impresia ca amintirile sunt "arhivate" si din acest punct de vedere...oi gresi ?...astept sa vedem ce imi ziceti si voi pe tema asta...

Pana una alta...vad ca am scris si primele posturi pe 2010, aproape din minim de ganduri(nu ma gandeam ca imi pot aduna cateva idei pe ceata si starea vremii asta de afara)...va urez mult succes in tot ceea ce va propuneti pe 2010, sa auzim de bine si sa ne citim placut in continuare:) !
 
22 Responses
  1. Lillee Says:

    Foarte clare si coerente primele idei din acest an...
    In cazul tau nici nu se putea altfel. Sa ne citim cu bine!


  2. Multumesc de aprecieri Lillee:)...toate cele bune:)


  3. Sa se fi decalat astenia de primavara la tine? :)


  4. Nu cred Cristian;))...cred ca de la lene si de la vreme:))...toate cele bune:)


  5. La cât mai multe postări interesante în anul 2010!


  6. Cristake1974 Says:

    Stai oleaca, jupane... nici bine n-a inceput 2010 si tu zici ca "daca m-am schimbat cu vreun 1% fata de 2009"... Pai, parol! La varsta ta, io abia pe 7-8 ianuarie, asa, abia atunci ma limpezeam la cap si imi puneam intrebari si, eventual, imi dadeam raspunsuri.
    Ceva mai serios nu o sa spun aici, acum.... pentru ca nu sunt indreptatit sa o fac si nici nu voi sa fac pe smart-ass-ul. Pe scurt, insa, iti doresc ca in 2010 sa iubesti si sa fii iubit [de aceasi persoana], sa realizezi cum treb'e la scoli si sa te implinesti ca om (ca treptat facem asta, nu?).
    Pana una, alta... hai noroc si un an bun!
    \m/


  7. Zadkielix Says:

    Prea bine zis!
    NU NUMAI CA SUNT COERENTE IDEILE, DAR SI ADEVARATE!
    Sa fii sanatos si cu putere de viata si de munca!
    Deoarece ai nevoie de asa ceva, precum am si eu nevoie de aceste lucruri...
    Toate bune si sa AUZIM NUMAI de bine!
    Mi-a placut modul tau de a expune ideea, in sensul ca unii din petrecareti (nu ma includ intre acestia) acum se dezmeticesc!
    ...
    Si cei ce invoca alte motive (lene, astenii) doar se ascund si incearca sa se apere "pasand" responabilitatea altora...

    Intelegi ce vreau sa spun!
    ;)


  8. Multumesc la fel Cristian:)


  9. Ai si tu dreptate Cristake:)...iti multumesc mult pentru urari, Doamne Ajuta si iti urez si eu asemeni:)...sa ne citim placut si la multi ani:)


  10. Multumesc mult de aprecieri Zadkielix:)...sper ca avem toti un an incununat de succese, sanatate si fericire:)...restul se mai cumpara...toate cele bune si sa auzim de bine:)


  11. Monica Says:

    ganduri razlete si mari...Succes!


    :)


  12. Multumesc la fel Monica:)...o seara frumoasa:)


  13. achilianu Says:

    Salut, continuam schimbul de link? Eu am trecut pe http://achilianu.ro . Daca da, te rog sa ma anunti si sa precizezi si numele cu care vrei sa te adaug in blogroll, daca nu precizezi, numele ramane acelasi. Multumesc...
    sanatate...


  14. nasturash Says:

    Aham..Dech cineva planuri mari in viitorul apropiat. Poi ma bucur, e bine sa stii ce vrei sa faci, incepi de pe acum cu forte proaspete.Succes!


  15. Salut Achilianu:)...no problem, modificam imediat;)...sanatate si toate cele bune in noul an:)


  16. Dap:)...tu ai avut un mare factor in a ma scoate din ceata:)...apreciez mult si stii lucrul asta:)...multumesc pentru tot si mult succes iti doresc si eu:):*


  17. chestia cu amintirile "arhivate" ...o fi adevarat, n-am ce zice, ca de sters de tot din memorie si sa resetezi sistemu nu cred ca poti :)) si totusi, arhivele astea ar trebui sa stea ascunse undeva intr-un loc intunecat al mintii (depinde de ce amintiri ai) si eventual sa nu mai deschizi niciodata sertaru cu pricina :D

    in rest.. toate cele bune iti doresc si sa reusesti sa obtii tot ce ti-ai propus, sau iti vei propune pe parcurs :*


  18. cell61 Says:

    La Mulți Ani!

    Să ai un 2010 în care să intri la facultate, să fii sănătos, fericit, iubit și inspirat!


  19. Ai si tu dreptate dintr-un punct de vedere Zmeurica:)...dar gandeste-te la unele lucruri care te definesc din trecut si fara de care nu ai reusit astazi sa ajungi unde esti...ia spune, ai fi vrut sau ai vrea sa le uiti ?...
    Multumesc de urari si toate cele bune iti urez si eu:)...o seara frumoasa:)


  20. Multumesc la fel Cell61:)...ma bucur sa te revad printre comentatorii de pe aici:)...toate cele bune si un an plin de impliniri sa ai si tu:)...o seara frumoasa:)


  21. Cristina Says:

    La multi ani pe 2010 iti spun si eu! Sa iei noul bac cu note mari, sa intri la facultatea dorita de tine. E un an decisiv pentru tine. Eu ma bucur ca mai pot copilarii putintel...


  22. Iti multumesc mult Cristina:)...Doamne Ajuta:)...ai dreptate, incearca sa te bucuri de fiecare zi care iti rmane din copilarie:)...toate cele bune:)


Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !