Piesa de muzeu...

Cam asa spuneau comentatorii despre caseta cu inregistrarea meciului dintre Novak Djokovic si Rafael Nadal...un adevarat meci de pus in rama, intr-un muzeu...sau cum mai adaugau ei, in Luvru, ca tot se apropie  Roland Garros-ul...

Ce imi pare mie rau, este ca nu am putut sa il urmaresc de la inceput...am prins aproape tot setul decisiv, dar am avut impresia ca am vazut toate meciurile de tenis incorporate...a fost ceva mult mai mult decat un joc de tenis...a fost o lectie de viata, o lupta a mintii si pasiunii pentru acest sport cu oboseala fizica de 4 ore(atat a durat meciul...sau prin zona, ca nu mai stiu sigur), in care chiar nu mai conta cine castiga si cine pierde...dupa ce fiecare jucator si-a adjudecat cate un set, s-a trecut la cel decisiv, unde fiecare minge conta...jucatorii s-au luptat pentru fiecare punct, fiecare bucatica de teren acoperita, si astfel, s-a ajuns la tie break...acolo, practic a fost incununarea meciului dintre cei jucatori...taria fiecaruia se vedea in mingile scoase din colt de teren spre coltul de teren al adeversarului, in setea nebuna de a prinde mingile de sub fileu, in milimetrul patrat care prinea linia la asii serviti...si cine mai stie in ce...spectatorii se rugau, altii tremurau, altii zambeau admirand aceasta capodopera a sportului, iar intreaga arena nu era nici mai mult nici mai putin decat un mic templu in unele momente...la un moment dat unul dintre comentatori si-a cerut scuze ca nu mai poate scoate o vorba si ca il lasa pe colegul sau sa preia stafeta...ce meci...

Intr-un final, dupa alternarea mingilor de meci de la un teren la celalalt, Rafael Nadal a castigat in fata lui Novak si a ajuns in finala...meciul acesta este numai bun de istorie si de revazut...
Categories : | edit post
4 Responses
  1. Lillee Says:

    Si mie imi place tennis-ul, imi facea o placere nebuna sa-l duc pe frate'miu la antrenamente dar de urmarit un meci cap-coada, iti spun sincer ca nu am avut niciodata rabdarea necesara.:)


  2. I-auzi;))...frumos:)...hmmm...ce sa zic...fiecare cu ce ii place sa urmareasca...mie, unul, imi place:)


  3. Ninulescu Says:

    eu atit sint de profan incit nu pot intelege nimic din tenis, am vazut odata 5 minute din unul si am adormit :(..de aia o sa mor sarac ca nu-mi place tenisul, la Tiriac daca i-a placut s-a scos :)


  4. :))...nu e chiar asa Ninu;))...fiecare are pasiunile si lucrurile care ii plac:)...nu trebuie neaparat ca ceva ce ne place noua sa le placa si la altii si etc...fiecare cu ale lui:)...o seara frumoasa:)


Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !