Pazea...ca incepe !

Dap...ati citit bine...incepe un nou concurs sau joc bloggeristic(cum vreti sa ii spuneti) marca Geocer...poate va aduceti aminte de seria I si II de criptograme de asta-vara, sau poate de concursul "Sa aberam pe o tema data" de prin urma cu cateva luni...dupa cum o spuneam in cateva randuri, imi plac foarte mult aceste provocari bloggeristice...ultimul la care am participat, daca va mai aduceti aminte, s-a soldat si cu un premiu neasteptat din partea lui Florin...un Mp4 Player:)...

Asa...trecand peste amintirile frumoase de la celelalte concursuri de gen, la acesta se pare ca vom face ceea ce stiu cel mai bine romanii...sa critice...in sensul aprecierii partilor bune si rele ale bloggerului&blogului...si astfel, in fiecare zi, un blogger si creatia sa vor fi puse sub ochiul si tastele celorlalti, care mai mult ca sigur vor face tot posibilul sa ii atraga atentia asupra micilor imperfectiuni si ii vor admira posturile...

Pentru mai multe detalii, va las aici articolul lui Geocer...si ce sa zic...succes tuturor...de marti incepem treaba...

SA VA VAD !
12 Responses
  1. giulia Says:

    La Multi Ani!!
    eu nu am curajul sa particip la concursul lui Geocerul. prea m-ati critica.

    Sa ai parte numai de bucurii în anul care abia a început.


  2. Darael Says:

    :)
    Sa te vad in 12; parca atunci e "ziua ta".

    Parere generala despre toate blogurile (din concurs si nu numai): sunt doar imagini. E greu sa vezi oamenii din spatele lor, dar nu imposibil.

    Marea problema (a unora) este ca ajung chiar ei sa creada (si sa sustina prin trairea lor) ca ei si blogul lor sunt o singura fiinta.

    Sunt nerabdator sa vad, nu criticile, ci abordarile.... da, un exercitiu interesant, mai ales ca oricine poate sa va urmareasca... hi hi hi... cati o sa poata sa treaca de propriile limite (indoctrinari) ?


  3. Lillee Says:

    As vrea sa ma critici si pe mine:) Se poate?


  4. La multi nai Giulia:)...hmmm...nu pre...chiar cred ca blogul ar fi unul din cele mai apreciate...este foarte personalizat:)...multumesc la fel:)


  5. Corect...bine gandit darael:)...o sa ma vezi in 12;))...toate cele bune:)


  6. Hmmm...pai la cerere speciala e posibil sa ma mai gandesc...nu prea imi place sa critic...prefer sa scot in evidenta lucrurile bune din ceea ce privesc, ascult, citesc, etc...de obicei partile rele le cam ignor...om vedea;))...o zi frumoasa:)


  7. M-am bagat si eu la concurs...


  8. Pai mult succes Cristian:)...sunt tare curios cum o sa iasa;))...o zi frumoasa:)


  9. Geocer Says:

    Bafta, Andrei Rappa_ru. Vezi ca eu am inceput deja !


  10. Leo Says:

    La Multi Ani cu ocazia venirii Noului An ! Iti doresc un an mai bun !

    Buna idee, cea a concursului de critica. Sa vedem cat de critici si incisivi sunteti... :P


  11. Eu sunt un pic mai intarziat Geocer:D...dar nu-i problema, recuperez eu:)


  12. Multumesc la fel Leo:)...vom vedea;))...toate cele bune:)


Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !