Noi si timpul(partea a sasea)

Daca v-ati intrebat vreodata cat de nasol e cand simti ca nu ai ce face, poate ma veti intelege si pe mine uneori...in principiu, gasesti mereu ce sa faci, asta e sigur...mai urata e treaba cand vrei sa faci ceva, nu poti ca trebuie sa ajungi undeva fortat, dupa care ai vrea din nou sa te ocupi si de tine putin, dar nu ai locatie, iar unele lucruri pe care le admiri in natura sunt practic impracticabile(am facut intentionat alaturarea) pentru ca e frig si o sa ingheti ca un...(nu, nu ca acel lucru, ca un hoit...tot pe acolo, dar sa zicem...scuzati umorul oarecum "sumbru")...

Revenind la ideea din titlu, cel mai tampit mod de a pierde timpul mi se pare de departe scoala...mai ales acum, cand silitor, nesilitor, constati ca trebuie sa te apuci si tu de invatat ca lumea, si ca ai spiritul responsabilitatii in tine, ghiciti ce ?...nu esti lasat...de ce ?...foarte simplu...pai in timp ce tu te focalizezi in mare parte pe materiile care iti sunt necesare pentru mai departe, cativa dintre ilustrii dascali vin la tine pentru a isi da maretie cu materiile lor care pe tine nu te ajuta cu nimic, decat a te obosi, plictisi, adormi, si a iti umple capul cu prostii...pai luand-o logic, la ce trebuie sa mi se umple mie capul cu tampenii cel putin jumatate din zi ?...nu pe bune, in jumatatea aia de zi, ori mai bine fac o treaba la materiile care ar trebui, ori mai bine stau si ma odihnesc in loc sa ma scol de la 6 pentru a veni sa fac...absolut nimic...ceea ce mi se pare si mai genial, e ca na(am inteles...tot liceul ne-ai umplut mansarda cu filozofiile tale de viata ale materiei si cat de importanta este, ne-ai tocat nervii cu isteria si "stiinta" de care dai dovada, ne-ai chinuit urechile cu sunetele de intensitate ridicata pe care le scoti atunci cand predai...nu stiu daca tu sau foaia, ma rog...dar macar acum lasa-ne sa invatam la ce ne trebuie, fir-ar el de sistem idiot cu ministrul vostru in frunte care nu va mai plateste orele suplimentare si care nu va da bani, de parca am avea noi vreo vina), tot ei sunt absolut intrigati pentru ca noi, ceilalti(pentru ca fiecare profesor in principiu isi are "iubitorul/i de materie" sau nu...) nu suntem atenti si ne vedem de materiile noastre...pai na...sa nu iti vina sa te dai cu capul de pereti(pardon...sa ii dai cu capul de pereti) ?...si iti ajung in principiu 2-3 ore din astea pe zi si te-ai scos...dupa ce ca esti intrerupt mereu, mai te si adoarme si indispune in conditiile in care programul este de la 7 la 13...pierzi jumatate de zi, mai pierzi niste ore acasa, incercand sa recuperezi oboseala acumulata pentru a mai fi in stare de ceva si cam asa decurge o zi...cata pierdere de timp...

Dincolo de aspectul scoala...statul in casa ma face sa ma gandesc cat de mult am inceput sa imbatranesc...glumeam, dar mi-ar placea sa vina caldura mai repede sa ma mai dezmortesc si eu, si sunt convins ca si voua va place la fel de mult starea asta , nu-i asa ?
Categories : | edit post
0 Responses

Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !