Ia sa vedem...

Cam asa ceva...maine o sa fie o zi in care voi afla parerile bloggerimii despre mine si blogul meu, locul meu de regasire, creatia mea de pe aici...sunt tare curios ce vor spune atat cei care ma cunosc de mai putina vreme, cat si vechii mei amici pe care i-am colindat si m-au colindat de-a lungul timpului...


Nu mai spun nimic, astept sa imi spuneti voi...nu ezitati sa ma criticati...abia astept sa vad ce mai am de imbunatatit si ceea ce va place pe aici...cat despre mine si parerea mea...v-am explicat-o de-a lungul timpului si nu e foarte greu de aflat...


Sa ne citim cu bine:)...succes la critici:)


Acest articol face parte din "Critici bloggeristice", marca Geocer si alaturi de mine vor mai participa in aprecierea unui blog si Alina, Canguru, Ema, Geocer, Julie, Iulia, Logatu, SilavaracaldSimion Cristian, Turisticus.
0 Responses

Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !