"E viata greu"

Cu aceasta expresie de generic al unui prieten bun de al meu, voi incepe acest post...cum tarisoara in care traim are farmecul ei personal(pe care il vedem mai mult sau mai putin zi de zi), conducatorii nostri cei "capabili de tot si toate" tin cateodata sa ne aminteasca de acesta...

Nu prea ma uit eu la TV, foarte rar se intampla, si daca ma uit, vizionez "In gura presei" cu Mircea Badea, vreun film bun sau meci sau eu stiu...in fine...cert e ca in seara asta, am auzit intamplator ca se urmareste obtinerea a 1 miliard de lei sau de euro(nu am fost pe faza) prin intermediul taxei de viciu nr 2, cum s-ar spune...cum adica nr 2 veti intreba...pai cea principala este deja instituita pe tigari, bauturi alcoolice si alte alea...dar cum sa pui fratie taxa de viciu pe fast-food, bauturi racoritoare si dulciuri ?...am ramas perplex si am zis ca ori nu sunt eu sanatos la cap, ori restul...si bineinteles amandoua sunt in proportii diferite adevarate...dar parca...si ma opresc...parca taxa asta spune din ce in ce mai multe despre tara...

Si acum intreb si eu ca omul normal...cat de disperat sa fii sa recurgi la asa ceva ?...nu gasesc un raspuns momentan...si probabil nici prea curand...si cum mi-e destul de somn, ne citim si maine ca doar n-au intrat zilele in sac...Domnul sa ne pazeasca...o noapte linistita si somn usor:)
16 Responses
  1. Lillee Says:

    Nu stiu unde vom ajunge...dar nu cred ca-i de bine...


  2. Blindius Says:

    Păi,ţara este într-o situaţie disperată,Guvernul,la fel.Ia-o ca pe o măsură guvernamentală menită să-ţi protejeze sănătatea şi să nu mai consumi alimente nesănătoase. ;))


  3. Monica Says:

    Andrei, totul e din ce in ce mai rau...in tara asta.


  4. nasturash Says:

    :)) Eeeh...Less cioco, less cola, less mec. Ne-am scos:)) Hai cu fast-foodul sunt destul de de acord, dar cu cioco si cu cola???:|


  5. Asa zic si eu Lillee...ce sa le faci...asta e...ne-o ajuta Domnul sa facem fata si chestiilor astora:)...o zi frumoasa:)


  6. Da...sigur:))...ca sa aiba ei unde si ce sa bage in buzunare nu ?:))...da'la ei nu se uita cum se revarsa ?:))...bine ai venit si te mai astept pe aici Blindius:)


  7. Vad de ceva vreme Monica...dar asta e mult mai mult decat absurd, parerea mea...o zi frumoasa:)


  8. Cam asa zic si eu Nasturash...ce sa faci..."e viata greu":*


  9. Cristake1974 Says:

    E drept, şi eu aş vrea sa îmi pun bocancul şi să le dau un şut acolo dorsal lu' alde Mecdonalţ ăştia, însă atari taxe sunt prea de tot, iar volens nolens parcă aş pleda pentru un şut în dosul guvernoiului. Că nu de alta, poate să îmi pună şi mie taxe pe flatulenţe, ok - dar ca să aibă drept moral la aşa ceva, să îl închidă întâi pe Vântu pentru FNI şi pe ăia care au zăpăcit RAFO... şi pe ăia de au devalizat banca cutare... şi etc, etc, etc.


  10. Mi se pare normal...dar lor nu...asta e durerea...om trai si om vedea Cristake:)...o zi frumoasa:)


  11. Unknown Says:

    Cred ca si tie iti plac dulciurile ,asa ca cel putin 2 viciosi vor fi afectati.
    Cel putin 2 !


  12. Da...si mie imi plac dulciurile...doar 2 ?...poate vreo 2 milioane:))...o seara frumoasa:)


  13. Unknown Says:

    Da ai dreptate cred ca multa lumea e dependenta de dulciuri .

    Probabil statul e foarte altruist si se gandeste la binele nostru ,al tuturor.:D


  14. crystalball Says:

    eh, prosti am fi sa acceptam asa ceva. asteptam o revolutie, dar cum romanul inca traieste in spiritul comunist, e lege asa facem, greu o sa fie sa ia o initiativa.


  15. Sa zicem...desi nu e asa:D...macar de s-ar fi gandit ei la noi...o seara frumoasa Daniela:)


  16. Corect...pana una alta nu ne ramane decat sa fim acei "rebeli" care eram si pana acum si sa nu cadem victime sistemului:)...toate cele bune Crystalball:)


Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !