Cu si despre revelioane...

Fiind primul post pe noul an, m-am gandit ca na...cum sa incepi altfel decat cu un post despre revelion nu ?...nu neaparat:))...asa s-a nimerit...stateam eu si ma gandeam la revelioane si la modul cum petrece lumea...la diferenta dintre revelioane si dintre cum sunt percepute de diferiti dintre noi...

Probabil o sa spuneti acum, un revelion e un revelion, ce poate fi asa diferit la 2 revelioane ?...pai sa stiti ca este, si depinde cel mai mult de persoane...stateam si faceam diferenta de revelioanele de anul acesta(cel putin din cate am vazut eu) si cele din anii trecuti...eu, unul, anul acesta am avut unul din cele mai frumoase revelioane, daca nu chiar cel mai frumos, si a fost intr-un grup destul de restrans, doar cu cateva persoane apropiate...si am observat in mare parte lucrul acesta la mai multa lume...pana anul trecut, din ce am vazut si auzit, erau grupuri destul de mari, revelioane galagioase, etc...parca de anul trecut pana anul acesta s-au mai schimbat treburile...s-a mai linistit lumea...

Eu chiar am fost foarte placut surprins cat de frumos poate sa iasa o astfel de petrecere mai "linistita"...ne-am distrat si in alte moduri decat clasicul fel de a bubui boxe si subwoofere, si a tremura geamuri...am facut ceea ce ne place sa facem in mod normal, si fiind grup restrans, puteam sa interactionam fara a urla sau tipa unii la altii...a fost un moment cand parca intervenea o asa-zisa plictiseala...gresit, doar o impresie aiurea...ne-am dat seama de asta doar dupa ce am vazut cum se "distra" lumea la un alt revelion, si ne-am dat seama ca este mult mai mult decat placut si frumos la noi...

Cum ar zice unii...doar o alta zi nu ?...parca da, dar in acelasi timp, parca merita sa te intalnesti cu cei prietenii si cu cei dragi si sa fiti alaturi unii de alti la cumpana dintre ani...eu asa zic...

Partea care nu prea imi place mie la fiecare inceput nou de an, e ca mai sunt 2-3 zile de obicei, si incepe treaba...alergarea pe drumul pe care mergem, indrumati de Cel de Sus, pentru a realiza ceea ce ne propunem in viata pentru anul respectiv...mult succes, sanatate, fericire si tot ce va doriti !  


Categories : | edit post
6 Responses
  1. Anonim Says:

    Ai pasit intr-o noua etapa din viata...acesta este raspunsul :)
    La multi ani!


  2. Zadkielix Says:

    La Multi Ani pe 2010!
    Interesant si linistit mod de a serba noaptea dinpre ani!
    Spre deosebire de mine, ce am petrecut cu muzica si ...bautura, la maxim!
    Bineinteles, totul cu o decenta!
    Insa, precum observ , tanara generatie poate da lectii! Si e un lucru mai mult decat imbucurator!


  3. Foarte posibil April:)...La multi ani:)


  4. Macar unii sper eu sa incerce sa fie altfel decat "normalii" acestia din ziua de azi:)...fiecare are totusi modul lui de a petrece:)...toate cele bune si la multi ani Zadkielix:)


  5. nasturash Says:

    Frumos..frumos..Poi ma bucur pentru tine. Sa ai un an fericit si iti mai doresc ceva: multa bafta si multa rabdare ca sa iei toate examenele.:*


  6. Salu'mana:)...iti urez si eu la fel ca mai e putin, dar momentan succes in a 11a si la proiectele tale:):*


Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !