Critici bloggeristice - Day 7

Azi il luam la "criticat" pe Logatu, in cadrul concursului bloggeristice organizat de Geocer...hmmm...cam greuta treaba...pe Logatu nu il cunosc decat de foarte putin timp, si nu am apucat inca sa imi fac o parere cat de cat stabila...sa ma ierti Logatu-le, dar e posibil sa o dau in varianta needitata a concursului cu aberatii in ceea ce priveste articolul meu de azi...

Asa...sa vedem...ce putem sa aflam asa la o prima impresie despre Logatu...blogul pare foarte bine structurat si organizat...nickul mi se pare foarte original...am vazut si o sigla pe acolo, deci personalizat...articolele pe care le-am citit mi-au placut ca diversitate si idei...iar din ceea ce am vazut pe la "critica" celorlalte bloguri, mi s-a parut un om serios, pus pe fapte, dar care stie sa si glumeasca atunci cand e cazul...

Ca si critica, necunoscand persoana foarte bine despre care vorbesc, o sa spun, ca mie, unul, ca cititor, mi-ar placea sa vad cam ce "obiective turistice" gasesc tentante pe blog de descoperit la o prima aruncare de privire...din ce vad eu acum(poate sunt un pic si obosit, sau cine stie), nu ma astept sa aflu foarte multe...

In fine...cam atat pentru seara de azi...sa auzim de bine si sa ne citim placut pe viitor Logatu:)

Acest articol face parte din "Critici bloggeristice", marca Geocer si alaturi de mine vor mai participa in aprecierea unui blog si Alina, Canguru, Ema, Geocer, Julie, Iulia, Logatu, SilavaracaldSimion Cristian, Turisticus.
 
0 Responses

Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !