Critici bloggeristice - Day 6

Azi o criticam, cum s-ar spune, pe Iulia si blogul ei de Bucuresti...si pe Iulia o cunosc tot prin intermediul lui Geocer(care apropo de articolul meu, cica i-as fi facut capul calendar...asta e...se mai intampla:)))...blogul Iuliei m-a surprins de la titlu...blog de Bucuresti...prima chestie cred care iti vine in minte odata cu acest lucru este de la celebra expresie cu "buletin de Bucuresti"...dar cum lumea evolueaza din ce in ce, iata ca o idee veche si prafuita se poate transforma in una noua si slefuita...si uite asa deja parca iti faci o mica idee inca de la titlu...apoi vine si motto-ul..."Blog de Bucuresti: un blog despre oameni si locuri, despre vacante si lucruri marunte, despre viata din Bucuresti si multe altele. Un blog de Bucuresti" ...parca spune multe in descrierea sa...

In sfarsit ajungem si la articolele si tematica lor...de fiecare data mi s-a parut o abordare foarte realista, cu un strop de culoare impregnat in substrat...culoarea este cea a vietii Iuliei, care insa vrea, dupa parerea mea, sa adanceasca farmecul misterului prin ceea ce scrie, reveland practic tot ce este necesar...lasa la latitudinea cititorului, la fel cum imi place si mie(doar ca la mine e altfel de abordare a temelor) un mesaj bine ascuns in randurile sale...interesant...din ce am vazut eu, este pasionata de gimnastica, de calatorii, dar si de gatit, cand este nevoie(imi aduc aici aminte de episodul cu ghebele).

Ce ar mai fi de spus...tema blogului este frumoasa, simpla, dar destul de complicata, personalizata...ce sa critic...nu prea am ce, dar ma gandesc eu asa, poate inca o picatura de pasiune in locul unde iti exprimi ideile tale din Bucuresti, Iulia, poate nu ar strica:)...toate cele bune si sa ne citim placut in continuare:)

Acest articol face parte din "Critici bloggeristice", marca Geocer si alaturi de mine vor mai participa in aprecierea unui blog si Alina, Canguru, Ema, Geocer, Julie, Iulia, Logatu, SilavaracaldSimion Cristian, Turisticus.
   
0 Responses

Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !