Critici bloggeristice - Day 5

Azi o criticam pe Julie, sau altfel spus(imi permit de altfel si ea la fel, cred :D) pustoaica teribila a partii noastre de blogosfera, si indraznesc sa spun, probabil chiar a blogosferei...sunt destule de spus despre Julie, avand in vedere  ca noi ne cunoastem de multicel...cred ca tot prin intermiediul lui Geocer am cunoscut-o...se intampla parca prin vara, cand am inceput noi sa ne cunoastem mai bine, sa mai stam de palavre, una, alta...mi-a placut foarte mult entuziasmul ei molipsitor...foarte tare...de asemenea, pare ca in orice situatie s-ar afla, are modul ei personalizat de a vedea lucrurile si de a adauga acea doza de entuziasm(intr-o proportie mai mica sau mai mare).

Blogul arata foarte frumos, "brodat" de amintiri, vise, aspiratii si ganduri sufletesti...dupa cum ii spune si numele..."Inimioare colorate"...probabil stie Julie ce stie...cat despre faza cu pustoaica teribila...exact asa pare din punctul meu de vedere...un copil care nu vrea cu nici un pret sa se faca mare...si realizeaza acest lucru cu foarte mult entuziasm si pasiune:).

Sa ne citim placut in continuare Julie si sa auzim de bine:)

 Acest articol face parte din "Critici bloggeristice", marca Geocer si alaturi de mine vor mai participa in aprecierea unui blog si Alina, Canguru, Ema, Geocer, Julie, Iulia, Logatu, SilavaracaldSimion Cristian, Turisticus.
2 Responses
  1. Lillee Says:

    Mereu citesc pe aici...si astept sa spui si lucruri mai putin bune...


  2. Si de fiecare data te dezamgesc, nu Lillee?:))...o duminica frumoasa:)


Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !