Critici bloggeristice - Day 4

Hmmm...astazi a venit randul "placutei si a peretelui" criticii bloggeristice a organizatorului concursului si a unuia dintre cei mai buni bloggeri din Romania, in viziunea mea(si sunt convins ca si in a altora), domnul George Cernatescu, cunoscut prin blogosfera ca un tip pus pe glume si multe altele, Geocer...

De indata ce intri pe blogul sau, este imposibil(cel putin in viziunea mea) sa nu te opresti sa citesti cateva dintre posturile sale pline de glume, caterinci, imbinate intr-un mod serios in acelasi timp...este foarte tare, zic eu, sa poti tine pasul mereu cu ceea ce se intampla in jurul tau...Geocer stie sa imbine stiinta cu pasiunea, jocul cu arta, politica cu zoologia si cu emigratul, precum si aproape orice fel de subiect cu amprenta sa caracteristica...

Mi-au placut de asemenea aceste idei originale pe care ni le impartaseste cu bucurie...cele 2 serii de cripotgrame, concursul de aberatii si acum acesta au facut(zic eu) deliciul publicului si al bloggerilor...eu, unul, am asteptat cu bucurie un nou concurs marca Geocer, chiar daca timpul nu imi permite sa joc pe atat de mult pe cat mi-ar placea, dupa cum bine observa acelasi blogger de care va vorbesc eu acum...

Si inca ceva...cu ajutorul sau si al ideilor sale, am reusit sa cunosc multe persoane de calitate in blogosfera, si prin interactionarea noastra, s-a format parca o mica familie de ceva vreme...simt parca niste legaturi mai stranse...daca va uitati atent, puteti observa in blogroll-ul sau cate un apelativ la mai fiecare blog si blogger...mi se pare foarte tare clubul bloggerilor din Pitesti...ar fi frumos sa fie lumea din blogger mai unita...ei au reusit:)


Un singur lucru de reprosat...am avut impresia din aberatii ca la tema visarii nu lasi fraul imaginatiei mai liber domnul Geocer...mi-ar placea sa vad si partea aceasta prin posturi...in rest, tot respectul, mult succes in continuare, sa ne citim placut in continuare si asteptam noi provocari:)

Acest articol face parte din "Critici bloggeristice", marca Geocer si alaturi de mine vor mai participa in aprecierea unui blog si Alina, Canguru, Ema, Geocer, Julie, Iulia, Logatu, SilavaracaldSimion Cristian, Turisticus.
 
6 Responses
  1. Darael Says:

    "Capul rautatilor" e la rand astazi ? Super... ia sa vad ce spune lumea.


  2. achilianu Says:

    Da, Geocer este the man!
    Sa ne traiesti geocere...
    sanatate...


  3. Hmmm...i-auzi...nu stiam;))...sa vedem Darael:)...un weekend placut:)


  4. Corect Achilianu:)...multa sanatate si tie si toate cele bune:)


  5. Geocer Says:

    Bine zis "Capul rautatilor" :))



Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !