Critici bloggeristice - Day 2

Am ajuns la ziua a doua a criticilor bloggeristice propuse de Geocer...de data asta, sta aliniat la "peretele" blogosferei Canguru'...despre el as putea spune cred ca mai precis anumite lucruri decat in cazul Alinei...asta pentru ca ne cunoastem si ne urmarim blogurile de mai multa vreme...daca imi amintesc bine cred ca de la concursul de cripotgrame sau daca nu, sigur de la cel cu aberatii, din nou marca Geocer...

Ca un mic "savant" prin blogul lui Canguru' de o vreme incoace, mi-a placut modul cum imbina lucrurile serioase cu cele caterincoase...mi se par foarte tari acesti oameni care pot gasi in mai orice lucru si o parte amuzanta pe care sa o mai si arate lumii, si astfel sa ii binedispuna si pe ei...acest lucru spune multe despre persoana si modul sau de a fi...daca aruncati o privire de ansamblu, s-ar putea spune ca motto-urile va confirma ceea ce va povesteam eu pana acum...citez "2 MOTTO(are) ale vietii mele: "Life is like a box of chocolate! You never know what you're gonna get" - Forrest Gump si "Viata e ca o scara de cotet: e scurta si plina de rahat" - folclor "...tare nu ?

In posturile sale imi place de asemenea alaturarea dintre cele 2 caracteristici observate de mine...in acest mod seriozitatea si subiectul concret se imbina cu o caterinca foarte placuta si cu un strop de visare...imi amintesc ce m-a uns pe suflet propunerea lui de la concursul de aberatii cu subiectul Elena Udrea, sau modul in care isi aborda temele de visare pentru aberat...

Ce as mai putea spune...un blog foarte tare frate:)...mult succes si sa ne citim placut in continuare, Canguru:)

Acest articol face parte din "Critici bloggeristice", marca Geocer si alaturi de mine vor mai participa in aprecierea unui blog si Alina, Canguru, Ema, Geocer, Julie, Iulia, Logatu, SilavaracaldSimion Cristian, Turisticus.
10 Responses
  1. Canguru' Says:

    Thanks! M-ai citit perfect!


  2. Nu ai pentru ce Canguru':)...ma bucur sa aud asta:)


  3. nasturash Says:

    :d Auzi, da tu critici negative n-ai?:)) Esti prea bun, eu vroiam cu palme, cu cratiti in cap, cu actiune, cu alea alea...voi va vorbiti prea de bine:))

    PS: stii ca glumeam, nu?


  4. Normal:))...ce sa zic...ne "cunoastem" de o vreme...poate de aia...dar asta nu are legatura...un om care merita apreciat, nu ai cum sa nu il apreciezi in viziunea mea:):*


  5. Geocer Says:

    Toata lumea il lauda, numai eu l-am criticat !


  6. Hmmm...i-auzi;))...e bine de stiut Geocer:)...o seara frumoasa:)


  7. Monica Says:

    Andrei ai o leapsa la mine pe blog:)..daca vrei:P


  8. Da...cred ca vreau:)...o sa o onorez cu prima ocazie:)...multumesc Monica si toate cele bune:)


  9. Lillee Says:

    Pff si eu tot nu-s criticata. Poate o faci tu...inafara concursului. :)


  10. Hmmm...sa stii ca daca tii neaparat o sa incerc Lillee:)...dupa ce terminam concursul merge;))...o seara frumoasa:)


Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !