Critici bloggeristice - Day 10

Imi cer scuze ca am intarziat putin cu articolul, dar ce sa faci...se mai intampla...ma voi revansa azi...am inteles de la Geocer, ca articolul-critica despre Simion Cristian va fi ultimul din aceasta serie, asa ca sa incepem...pe Simion Cristian il cunosc de ceva vreme in lumea blogurilor...nu mai imi amintesc foarte bine de unde si de cand, cert este ca mi-a placut mereu sa revin si sa il citesc...cu motto-ul "Cuget, deci gandesc", Simion Cristian "asterne praful" incet, incet pe posturile sale...un praf foarte aparte...este acel praf conservator, care nu face decat sa dea valoare fiecarui post, odata cu vechimea sa...imi plac ideile lui pentru ca par desprinse din alta lume...parca este tot copilul de altadata, dar totusi isi patreaza o mica doza de maturitate pentru lumea aceasta mai cruda...

El este cel ce m-a "criticat" cel mai aspru(zice el), si spune ca am destule motive sa il injur...hmmm...ma intreb de ce...eu raman la aceeasi parere buna despre cel cu un simt al umorului aparte...multa sanatate si sa ne citim placut in continuare Cristian:)

Acest articol face parte din "Critici bloggeristice", marca Geocer si alaturi de mine vor mai participa in aprecierea unui blog si Alina, Canguru, Ema, Geocer, Julie, Iulia, Logatu, SilavaracaldSimion Cristian, Turisticus.
2 Responses
  1. Multumesc mult de critica! Asa critica mai zic si eu! :)


  2. Ma bucur ca ti-a placut:)...o seara frumoasa Cristian:)


Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !