Critici bloggeristice - Day 1

Probabil sunt ultimul intarziat care nu a dezbatut tema asta(imi pare rau, promit sa fiu mai "pus pe fapte" de maine incolo) asa ca sa ne miscam repede ca acuma vine Mosul Ene...asa...incepem critica blogurilor propuse de Geocer...si se pare ca primul blog care ne pica in fata ochilor este cel al Alinei...sa vedem ce sa spunem despre el(incercand in acelasi timp sa nu parem deontologi...sunt satul, deci chiar nu m-as vedea in postura unuia).

Sa incepem cu inceputul...titlul mi se pare foarte tare...atat ca denumire, cat si ca ce vrea sa exprime...sunt convins ca exista cel putin 3 aspecte in el...rezonanta, caterinca si mesajul ascuns pe care numai autorul ni-l poate dezvalui...continuam cu posturile si structura lor...mi-au placut ca sunt foarte personalizate, ceea ce mi se pare un lucru esential pentru un blogger...bloguri gasesti peste tot...personalizarea autorului in opera sa mai putin...articolele de asemenea sunt descrise cu un lux de amanunte foarte placut, insotite de poze foarte frumoase din locatii la fel de frumoase...nu o cunosc pe Alina, dar se vede de la o posta ca are multe de spus si ca tine la ce spune...

Asa...sa vedem...parti mai "rele"(nu pot spune asa ceva, de aia le pun in ghilimele...nu am ce sa spun ca e rau la blog, imi place)...mi se pare o parte buna si in acelasi timp mai putin buna faptul ca nu este foarte incarcat, dar in acelasi timp, parca misterul mai mergea un pic aprofundat(pe sistemul Blaga) cu niste detalii...fundalul ar merge un pic imbogatit(parerea mea nerautacioasa...sa nu crezi altceva Alina), pentru a-l face si mai placut ochiului...nu ma intelege gresit...conteaza destul de putin, esentiale sunt ideile prezente in blog, dar trebuia sa ma leg si eu de ceva nu ?...asa ne-a facut Geocer instructajul:))...si ce sa mai zic...mult succes in continuare si sa auzim de bine...

Acest articol face parte din "Critici bloggeristice", marca Geocer si alaturi de mine vor mai participa in aprecierea unui blog si Alina, Canguru, Ema, Geocer, Julie, Iulia, Logatu, SilavaracaldSimion Cristian, Turisticus.
 
6 Responses
  1. Alina Says:

    Ai dreptate. Dar sa stii ca ma straduiesc. Adevarul e ca ma prind cam greu cum e cu culorile si restul chestiilor dragute ce se pot face pe blog. Dar caut, caut :) Multam.


  2. Nici o problema:)...o sa te descurci bine, sunt convins de asta:)...o seara frumoasa Alina si ne mai citim:)


  3. Darael Says:

    Ce finuti sunteti toti in abordari... o sa va pierdeti audienta; cititorii vor 'sange' :))

    Hi hi hi....


  4. Hmmm...dar nu cred ca a fost vorba sa facem audienta Darael:))...mie imi plac provocarile acestea bloggeristice si este de asemenea o oportunitate sa mai cunosti ceva lume buna de prin blogosfera:)


  5. Darael Says:

    Eh, glumeam si eu.
    Oricum, sunteti toti foarte delicati in aprecieri. Sincer sa fiu, nici nu asteptam altceva de la acest concurs....

    Cred ca ar trebui sa poarte numele de "Concurs cu manusi de catifea"... da, sunteti precum copiii. Si va sta bine de tot.


  6. Multumim de aprecieri Darael:)...cine stie...poate om fi si mai critici in adevaratul sens al cuvantului...oricum...cine suntem noi sa judecam un blog si un blogger ?...o seara frumoasa:)


Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !