"Ce nesimtire...sunt un magar de fapt..."

"...sunt un caine comunitar...", spuneau odata foarte bine cei de la Taxi, daca va mai aduceti aminte, legat de actiunea de castrare a cainilor din Bucuresti...nu prea are legatura cu ceea ce vreau sa scriu aici, dar mi-a venit in minte ca idee de titlu, pentru ca, din punctul de vedere al spatiului meu de regasire si al cititorilor mei, am fost cam nesimtit...nu ca am vrut, sau ca nu am avut oarecare idei...pur si simplu nu am mai avut cand, sau daca am avut cand, nu am avut chef, etc...sa mai trec pe aici...asa ca se cuvine, acum ca am prins si eu niste timp si somn bun(in sfarsit, Doamne Ajuta), sa revin aici pentru noi idei si teme...

Intai de toate trebuie sa se stie ca imi cer scuze tuturor si vreau sa ma multumesc pentru ca inca mai "cotrobaiti" pe aici in conditiile in care eu, nu am mai dat de ceva vreme...sper sa imi gasesc ceva timp sa va mai citesc si eu, la fel cum voi nu ati ezitat sa o faceti...as putea pune aici 1000 de motive pentru care nu am facut si eu asta, dar ce rost are ?...nu mai bine sa ne vedem noi de treaba, sa multumim din sufllet si sa zambim ?...cred ca da...

Asa ca, da, I'm back(desi nu plecasem nicaieri) si sa ne citim placut si de acum incolo:)...maine se anunta o zi speciala. Sper sa fiti cu mine pe aici:)...o zi frumoasa:)
 
Categories : | edit post
4 Responses
  1. Unknown Says:

    dar stii refrenul nu ?
    Castrati-ma ,castrati-ma sau daca nu ,eutanasiati-ma !
    :d


  2. Cum sa nu il stiu Daniela;))...toate cele bune si multumesc de vizita:)...o zi frumoasa:)


  3. crystalball Says:

    asa e. am intrat de cateva ori zilele astea si nu am vazut nimic nou:D


  4. Ce sa faci mai Crystalball...nu vin ideile asa cum ai avea tu chef...si sa zicem ca le ai, trebuie expuse si ca lumea, ca altfel nu ai facut nimic...o seara frumoasa si sper sa te fi recuperat azi:)


Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !