Cauta-ma tu...pe Google...(partea a doua)

Stiu ca nu am mai scris de o vreme...nu o sa caut scuze, dar trec printr-o perioada mai obositoare, in care chiar simt ceva nevoie sa ma odihnesc, sau daca nu sa ma odihnesc, sa stau degeaba, fara a face ceva anume...cred ca sunt necesare cateva zile de relaxare si somn, dupa care pot sa ma iau din nou de treaba la nivel ridicat...cum am prins in seara asta oleaca de timp, am zis sa mai trec si eu prin cautarile de pe tovarasul Google, sa ma mai mir putin...ia sa vedem ce am mai descoperit(sau mai bine zis cum m-au mai descoperit)...
  • amintiri amuzante din 2009...da, vei gasi ceva povesti si poze frumoase ale mele si ale prietenilor mei pe acolo...o a doua jumatate de vara grozava, care ne va ramane in minti si suflete probabil mult timp de acum incolo...
  • iulia simion blogspot com...din cate stiu, nu exista(nu se afla) nimic de genul asta pe la mine...poate decat blogul Iuliei si al lui Simion Cristian...
  •  etica pedagogica...iar ?...si sunt si 5 cautari...pai ce sa zic...e bine...cum spuneam...sunt parerile mele cu referire la un film...
  • rampa ecologica snagov...nu stiu...nu cunosc...nu ma bag...something stinks here :D...
  • cand dorintele se implinesc...e un sentiment foarte inalt si placut:)
  • cauta-ma tu...e o treaba daca te apuci sa cauti chestia asta...o contradictie mica de termeni, dupa parerea mea:D...
  • rappa_ru...here I am(o sa fiu semideontolog si o sa omit faptul ca e scris cu litera mica si ca nu are apostroful, dar ce sa faci...tin si eu la nickul meu:D)...
  • radutu andrei blog...avem...welcome on Find yourself again:)
  • samsung c5600v...it's my phone...ce ti-ar placea sa afli ?...
  • asul verde decembrie 2009 intreba...in primul rand ce e aia ?...si in al doilea rand ce intreba ?...ca ma gandesc ca intreba ceva(daca tot e la timpul imperfect)...sunt oleaca curios...
  • radutu andrei...noroc, sanatate:)
  • asul verde ultimul numar din 2009...nu pe bune, care e shmenozeala cu asta ?...sunt mai mic si mai prostut eu, si nu am auzit...astept lamuriri, de vreme ce ai gasit asa ceva la mine(nu stiu unde, cand si cum am scris eu asa ceva, dar in fine:D)...
  • "tara lui andrei"...din cate stiu eu, "Tara lui Andrei" e un proiect Petrom...mai stiu si ca nu mi-am cumparat tara, deci nu ai cautat unde trebuie:D
Si la mai mare cu cautarile !...Traiasca tovarasul Google !

Categories : | edit post
14 Responses
  1. Interesant ! Cred ca ar trebui sa ma uit si eu dupa ce cuvinte cautate pe google gasesc unii blogul meu!


  2. Alina Says:

    Treaba cu asul verde trebuie sa fie legata de revista "Asul Verde" - e o revista cu intrebari si sfaturi medicale, ceva de genul asta.


  3. EmaPirciu Says:

    Ai un premiu la mine pe blog... Asa, ca sa ne mai destindem putin.


  4. nasturash Says:

    Mai alina iti spune bine, e o revista "Asul verde"(cam de babe;))...Ce nu stiu eu e pe unde prin posturile tale ai scris ceva care sa aiba vreo legatura cu asta:-??


  5. Ar merge...cam de asta mi-am pus si eu Statcounter-ul:)...succes Manu:)


  6. Aha...multumesc Alina:)...dar nu imi aduc aminte sa fiu scris asa ceva:D...o seara frumoasa:)


  7. Multumesc Ema:)...o sa trec:)...o seara frumoasa:)


  8. Nici eu Nasturash:D...cine stie...bine ca am aflat totusi:):*


  9. mah eu nu am sa-l instalez pe ala; am webmaster tools de la google pus atat pe blog, cat si pe site - dar niciodata nu m-am uitat la cuvintele care ii aduc pe unii pe site-ul/blog-ul meu ..pana mai devreme si stii ce am descoperit? ca am oameni simtit - care cauta lucruri normale (ca sa le zic asa ) ;))) acuma cel putin pe gogle - ca de acolo is tote rezultatele ;))



  10. Lillee Says:

    Si eu ma chinui sa vad cum ma gaseste lumea pe google...dar ma depaseste si am renuntat.


  11. Of mai Lillee:D...nu e mare lucru, iti faci cont pe Statcounter, iti faci un proiect(cum zic ei) cu blogul tau, si va incepe monitorizarea a tot ceea ce se numeste trafic la tine pe blog...cati, de unde, durata vizitatorilor tai, ceea ce cauta, unde, la ce ore, etc...o sa fie bine, ai oleaca de rabdare:)...mai sunt pe aici daca ai intrebari:)...o seara frumoasa:)


  12. Geocer Says:

    Pai daca esti Andrei, tara aia e si a ta ! De-aia te-a cautat omul.


  13. Hmmm...se poate spune si asa Geocer pana la urma;))...eu voiam sa arat de fapt ce e cu respectiva chestie...toate cele bune:)


Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !