Cauta-ma tu...pe Google...

Sub genericul melodiei "Jumatatea mea" de la Taxi(pentru cei care cunosc...super melodii cateva mai vechiute de la aceasta formatie), am zis sa va mai prezint in seara aceasta(oups...a trecut de 12...deci azi e maine...hmmm...aia e, mai sacrificam oleaca din somn) niste cautari foarte funny pe tovarasul Google, in urma carora s-au mai "lamurit" unii si alti cititori cum sta treaba cu blogul meu...ia sa vedem...
  • amuzante  - mah ce sa zic...sunt...pentru noi...mai ales sufletesti decat amzuante...era o leapsa...cat despre poze...super amintiri...de neuitat...
  • radutu andrei - yo mi-s...ma gasisi bine...sa banuiesc ceva ? :D
  • retete - hmmm...da si nu prea...am pus eu un motor de cautare de la Fery, administratorul site-ului pe care mai sunt autor, 100 Ro, in urma carora, daca doriti retete pentru diverse chestii speciale de Sarbatori le puteti gasi pe acolo...
  • insula ingerului film - ce face mah ???...ce insula ?...care inger ?...care film ?...nu cred ca am asa ceva eu pe aciliasea...separat poate...dar in articole diferite si ca tematica si individuale...
  • link: blogdebucuresti.ro - da...al Iuliei...il gasesti si pe la mine...in schimb, blogul il gasesti la ea...
  • teste de reincarnare - hmmm...recunosc asta ma pune serios pe ganduri...nu stiu care e mai tare...cea de-a 4a sau asta ?...ma mai gandesc:))...penale nu ?...
Si acum ca am si ras putin, va urez o noapte buna si linistita:)...maine pentru ca Find yourself again va face o cifra mai rotunda de articole, voi scrie ceva mai special...multumesc Monica:)
 
Categories : | edit post
4 Responses

  1. Iulia Says:

    Fac mea culpa la faza cu link:blogdebucuresti.ro.

    Eu am cautat si nu ma cautam pe mine, te cautam chiar pe tine :). De fapt, cautam siturile care trimit catre blogul meu si sunt recunoscute si de Google ca ar face asta :) (este un indiciu de popularitate al unui site si are legatura cu page rankul).


  2. Iulia Says:

    Fac mea culpa la faza cu link:blogdebucuresti.ro.

    Eu am cautat si nu ma cautam pe mine, te cautam chiar pe tine :). De fapt, cautam siturile care trimit catre blogul meu si sunt recunoscute si de Google ca ar face asta :) (este un indiciu de popularitate al unui site si are legatura cu page rankul).


  3. Aaaa....pai nu e problema Iulia:)...nu ai de ce sa iti ceri scuze...ma bucur ca te-ai gasit...toate cele bune si o seara frumoasa:)


Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !