Cartile educa spiritul !

Am gasit ceva interesant la care am zis ca ar merge sa dau si eu niste raspunsuri, la amicul Geocer...sa-i dam curs...

1.Când citiţi, pentru a marca locul unde aţi rămas cu lectura, folosiţi semne de carte sau îndoiţi paginile?...nu prea citesc(asta e partea dureroasa, ca nu prea am timp), iar cand citesc, folosesc, bineinteles, semnul de carte...


2. Aţi primit în ultimul timp o carte drept cadou şi, dacă da, care a fost aceasta?...da, de majorat..."Tigrul alb" de Aravind Adiga si "Trupuri de femei, priviri de barbati" de Jean - Claude Kaufmann...

3. Citiţi în baie?...nu...

4. V-aţi gândit vreodată să scrieţi o carte şi, dacă da, care ar fi fost aceasta?...da, insa, am renuntat si mi-am facut blog:)

5. Ce credeţi despre colecţiile de carte de la noi?...tari, dar cum spuneam...

6. Care este cartea preferată?...Nu pot sa ma pronunt la una...

7. Vă place să recitiţi unele cărţi şi care ar fi acestea?..."Amintiri din copilarie" de Ion Creanga...

8. Ce părere aţi avea de o întâlnire cu autorii cărţilor pe care le apreciaţi şi ce le-aţi spune?...Mai bine nu:D...

9. Vă place să vorbiţi despre ceea ce citiţi şi cu cine?...Nu obisnuiesc sa...

10. Care sunt motivele care vă determină să alegeţi o carte pe care să o citiţi?...subiect, mister, gandire, mesaj...

11. Care credeţi că este o lectură “obligatorie”, o carte pe care cineva trebuie să o citească?...Nu cred ca exista asa ceva...

12. Care este locul preferat pentru lectură?...Preferabil in pat...

13. Când citiţi ascultaţi muzică sau lecturaţi în linişte?...depinde de ce citesc...

14. Vi s-a întâmplat să citiţi cărţi în format electronic?...Aproximativ...m-am lasat repede...

15. Citiţi numai cărţi cumpărate sau şi pe cele care sunt împrumutate?...Nu pot sa zic ca am o preferinta...cand eram mic eram un client destul de fidel al bibliotecii zonale, insa acum, daca nu mai citesc chiar atat de mult, imi permit uneori sa mai imi cumpar cand cate o carte cand chiar am chef de citit ceva bun...

16. O carte este pentru mine… Cum aţi descrie o carte?...Ceva care ma poarta in lumi neubmlate...si care probabil nu este la fel pentru tine:D...

Cam asa ceva...multam Geocer...si liber la preluat...
 
6 Responses
  1. Lillee Says:

    am completat-o si eu de la Simion Cristian :)


  2. E bine Lillee:)...o sa trec sa arunci si eu o privire:)...o seara frumoasa si toate cele bune:)


  3. crystalball Says:

    cum scapi de bac sfatul meu este sa citesti carti. si nu una, doua sau sa zici ca nu ai timp, ca te duci cu prietenii bla bla.. o sa ai foarte mult timp liber, deci CITESTE O CARTE ( una, doua pe saptamana). te va ajuta foarte mult si blogul tau va fi mai interesant prin proiectarea universelor intalnite in carti. (asta asa de stimulare:)))


  4. E un sfat bun:)...Doamne ajuta sa iasa bine cu bacul si facultatea si dupa aceea probabil voi avea timp si de alte lucruri:)


  5. crystalball Says:

    intotdeauna o sa ai timp pt ceea ce iti doresti;)


  6. Ai dreptate Crystalball:)


Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !