Noi si timpul(partea a cincea)

Trecand zi de zi prin activitatile cotidiene care nu ne lasa de cele mai multe ori decat o urma de timp liber, imi aduc aminte frumos de cuvintele unui mare caracter pe care imi fac timp sa il vizionez aproape seara de seara (Mircea Badea), si anume "Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul"...scurt, sublim si la obiect...ne lovim de acest aspect, zi de zi, fie ca ne dorim sau nu...

Revenind la ideea titlului, dupa o binemeritata(zic eu) pauza de cateva zile din programul infernal al scolii, suntem nevoiti sa facem fata ultimelor 2 saptamani, pline de evenimente, teze, puneri de note precum si alte lucruri...era de asteptat ca lucrurile sa aiba aceasta intorsatura, pentru ca oricum ar fi, elevul trebuie sa recupereze mai mult decat oricine, acele zile "libere" pe care le-a avut...asa e frumos...si decat sa ne incarcam si mai si mai incolo, mi se pare normal a ne incarca acum...si asa vin niste mici greutati de prin februarie...

Sa vedem ce a mai fost saptamana asta...a, da...timpul nu mi-a lasat foarte mare libertate sa mai stau si eu de ale mele, astfel ca m-am concentrat un pic pe prioritati, iar cu prima ocazie, prindeam cate un somn bun, care ma scotea din starea de somnolenta si lene agresiva...noaptea se petrecea totusi un fenomen ciudat...fie ca era luna plina, sau ca eram eu invatat cu programul ultimelor 5 zile(si nu mi s-a intamplat numai mie) ca nu puteam sa adorm mai devreme de 1, iar dimineata la 6 fara 20, ma trezeam inaintea telefonului care urma sa imi spuna deja celebrul "Buna dimineata...hai la scoala"...culmea...nu eram nici adormit...un al doilea aspect a fost ca au venit baietii cu vaccinul anti gripa noua(pe care se pare dom'ne ca Romania l-a sintetizat, in timp ce alte tari nu...mda...), pe care nu eram obligati sa il facem, drept pentru care foarte putine persoane s-au incumetat a-l face...eu am zis ca nici legat nu ma pot forta sa il fac...prea multe suspiciuni...

In fine, vine weekendul, in care pur si simplu, de vineri dupa-amiaza, nu aveam chef sa mai fac absolut nimic...mi-am impartit timpul in a dormi, relaxa, uita la un film si a mai sta la un pahar de vorba...si uite asa, asteptam saptamana viitoare, plina de evenimente, de asemeni...sa ne ajute Domnul sa scapam cu bine si de acestea, pentru ca mai apoi sa ne putem bucura de pe urma lor:)

Pana atunci...sa incercam ca in zilele libere, sa ne revitalizam...



Categories : | edit post
2 Responses
  1. Unknown Says:

    Super piesa- Fatboy Slim.


  2. Asa este Daniela:)...mulltumesc de vizita si toate cele bune:)


Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !