Un dar primit mai devreme

Cand m-am decis sa ma iau de bloggerit(asta se intampla la sfarsitul lui ianuarie 2009) nu m-am gandit niciodata la ceea ce va fi mai incolo...stiam decat ca se adunasera destule lucruri pe care le tineam inca in mine si care voiau a iesi, probabil si in incercarea de a schimba niste mentalitati si de a ajuta(intr-o masura mai mica sau mai mare, depinde de fiecare cititor in parte) la regasirea identitatii personale. Iata ca Domnul m-a ajutat(nu prea stiam eu cu se mananca bloggereala pe atunci, imi placea foarte mult un blog al unor prieteni) si am reusit incet, incet, sa ma ridic, prin propriile forte si sa fac din Find yourself again(dupa cum sugereaza si titlul), un loc de regasire al meu, precum si al celorlalti cititori si sa il duc unde il vedeti si voi astazi...spre norocul meu, am intalnit de cand imi petrec timpul cu folos prin blogosfera, multi oameni in adevaratul sens al cuvantului(va stiti...va citesc blogurile, iar pentru ceilalti cititori sa mentionam ca le pot gasi linkurile in sectiunea "Merita sa arunci un ochi").

Unul dintre acesti oameni deosebiti este Florin, care a organizat acum o vreme(nu prea mult...sa fie vreo luna si ceva) concursul "Asul de romb"...el a ales sa premieze primii 3 concurenti aflati in frunte, datorita voturilor cititorilor...cum imi plac foarte mult jocurile bloggeristice, precum si faptul ca prin intermediul lor gasesti oameni adevarati in spatele articolelor fiecaruia, am zis sa particip...nu am avut cine stie ce voturi, dar eu m-am simtit foarte bine participand...acum vreo 2 saptamani, Florin a ales sa imi acorde un premiu special, si am sa citez aici vorbele lui("eu am crezut de cuviinta ca tu meriti premiul pentru originalitate si sinceritatea cu care ai scris.Oricum aveam de gand sa te premiez cu ceva,dar dat fiind situatia care s-a ivit,a picat la fix")...si uite asa m-am pomenit cu un MP4 Player digital, cadou cu o saptamana inainte de ziua mea de la amicul Florin din Grecia...azi am intrat in posesia lui, la Ploiesti, prin intermediul unei firme de transport international.

Uitati aici si premiul:)



 











Iar in continuare o sa public 2 mesaje de la un suflet mare...

Doar un sfat
 
"Umbla tinere in tineretea ta,
Fii cu inima vesela cat esti tanar,
Umbla pe cai alese de inima ta,
si placute ochilor tai.
Dar nu uita, caci pentru toate acestea,
te va chema Dumnezeu la judecata !"

             Cu stima, Florin ! 


Premiu de merit


"Dintr-un amalgam de voci fugare,
prinse-ntr-un conert solemn,
o suava voce, lina

se ridica la refren.
Ma ridic sa vad mai bine,
Cine canta asa frumos,
Si-ntr-un colt te vad pe tine,
Unind note armonios.
Te-am zarit si-ti fac cu mana,
Ca sa discutam un pic,
Si uite asa din vorba-n vorba,
Te-am considerat amic."

      La multi ani Andrei ! 


Nu cred ca am cuvinte sa exprim bucuria creata, insa sper sa ma fi ridicat si sa ma ridic in continuare la inaltimea asteptarilor voastre:)...iti multumesc din tot sufletul Florin si speram sa ne vedem la vara:)...toate cele bune:)


 
Categories : | edit post
10 Responses
  1. Felicitari!!!
    Meriti cu prisosinta premiul si ma bucur foarte mult pentru tine!
    La fel ca tine si eu apreciez premiul si in mod deosebit acea diploma, care m-a emotionat pana la lacrimi, datorita mesajului ei.
    Asadar Florin este un om deosebit, care ma face sa privesc altfel lumea acestui inceput de mileniu.
    O seara frumoasa cu pacea lui Dumnezeu sa ai tinere prieten.


  2. Multumesc doamna Elena:)...foarte adevarat:)...multumesc si o seara buna va urez si eu:)


  3. Ninulescu Says:

    Felicitari, e super cind cineva iti recunoaste talentul si calitatile, esti deosebit si ai o minte sclipitoare asa ca sigur vei ajunge mult mai departe de atit.


  4. Multumesc de aprecieri Ninu:)...speram ca toate cele bune sa se adune la toata lumea:)


  5. Florin Says:

    Felicitari si tie si lui Florin ca ti-a recunoscut talentul.


  6. Multumesc Florin:)...toate cele bune:)


  7. crystalball Says:

    ma bucur pt tine, radutu. te felicit pt ce ai reusit sa creezi aici, pt prietenii facuti si darul primit, pt aceasta pagina de om.


  8. Multumesc Crystalball:)...stii cat de mult apreciez parerile tale:)


  9. giulia Says:

    dragut gestul lui Florin.
    ma bucur pentru tine.


  10. Multumesc:)...foarte adevarat:)


Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !