Rolul spray-ului in viata

Tot stateam sa ma gandesc ce sa scriu la un nou articol de comice, cand deodata mi-a venit in minte o chestie pe care am ras eu alaturi de cativa tovarasi la Urziceni asta-vara de nu ne mai puteam opri...bineinteles asta era doar inceputul...dar ia sa vedem ce vrea sa zica baiatul asta aici:))

Cocalar - Ma dau cu spray

Acest articol este scris in cadrul concursului "Asul de romb". In afara de mine vor mai participa si: Geocer, Simion Cristian, Gamalia, Elena Marin Alexe, Turisticus. Daniel Mihai, Iulia, Florin

Daca v-a placut articolul, ma puteti vota pe blogul lui Florin:)...o seara frumoasa:)
Categories : | edit post
6 Responses
  1. Leo Says:

    Asta e conditia "sine qua non" pentru a fi cocalar ? Ma intreb ce calitate trebuie sa ai ca pitipoanca... :D


  2. Hmmm...nu as putea spune exact nici care sunt primele "calitati", nici ultimele...nu mai bine facem noi un studiu ?...ca si asa subiecti se gasesc destui:))...o seara buna Leo:)


  3. Leo Says:

    Pfuuu, studiu pe cocoalari...

    Multumesc la feeeel...! (eu abia acum plec de la munca, ehe !)


  4. Glumeam:))...avem si alte lucruri mai bune de facut decat sa facem studii pe oamenii astia atat de "enciclopedici":))...spor la treaba:)


  5. compadvice Says:

    Andrei,e si un sambure de adevar in hitul ce l-ai mentionat:))Curge plosnitele pe ei,si ei se dau cu sprey:))


  6. Probabil ca asa e Florin:))...o seara frumoasa:)


Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !