Povete pentru noi

Am vazut un articol la Serginiu, care din descriere mi s-a parut foarte interesant...citind ulterior tot articolul, am constatat ca erau scrise acolo numai adevaruri si sfaturi care merita(parerea acestuia cat si a mea), sa fie date mai departe, in speranta ca acestea sa dainuiasca in sufletele, mintile si zambetele noastre:)...asa...hai sa vedem...


Viziunea lui George Carlin despre BATRANETE

Constientizati ca singura data in viata cand ne place sa "imbatranim" este
in copilarie? La mai putin de 10 ani, suntem asa de incantati de asta,
incat
gandim si in fractiuni de an.
"Cati ani ai?"
"Am patru ani si jumatate!"
Nu vei spune niciodata ca ai 36 ani ..si jumatate. Da, dar ai patru ani si
jumatate... Asta e diferenta! Ai ajuns adolescent, acum nu te mai pot
opri.
Sari de bunavoie la numarul urmator sau chiar putin mai departe.
"Cati ani ai?"
"O sa am 16!"
Poate ca ai 13, dar vei avea 16!
Si vine si cea mai grozava zi din viata ta.... ai 21. Chiar si cuvintele
suna ca o ceremonie: ai devenit major, ai 21 ani! YESSSS!!!
Apoi, faci 30. Oooohh, ce se intampla aici? Parca ai fi lapte batut! Ala
"se
face" si e numai bun de aruncat, nu mai e amuzant, te-ai acrit. Ce nu e in
regula? Ce s-a schimbat? Ai DEVENIT major, FACI 30, MERGI PE 40. Whoa!
Pune
frana, o iei razna.. Pana sa bagi de seama, AJUNGI de 50 si toate visele
s-au spulberat. Dar, asteapta!!! IMPLINESTI 60. Nici tu nu credeai ca vei
face si asta!
Deci: DEVII major, FACI 30, MERGI pe 40, AJUNGI de 50 si IMPLINESTI 60.
Asa
viteza ai luat, incat ATINGI 70. Dupa asta este "de pe o zi pe alta",
astepti "SA O DUCI PANA MIERCURI".

In varsta de 80 ani, fiecare zi e un ciclu complet: O TII pana la pranz,
AI
PRINS si 4:30; AI AJUNS si seara asta. Si nu se opreste aici !
In anii 90, o iei usurel inapoi: "Abia am avut 92". Apoi se intampla cel
mai
straniu lucru: dupa 100, devii iar copil "Am 100 si ..jumatate!"
Va urez tuturor sa prindeti 100 si jumatate cu sanatate!

CUM SA RAMAI TANAR?

1. Ignorati numerele neesentiale. Inclusiv varsta, greutatea si
inaltimea..
Lasati doctorii sa-si faca griji in legatura cu astea. De asta ii platim.


2. Inconjurati-va de prieteni veseli. Aia mohorati va deprima.

3. Invatati. Studiati computerul,mestesugurile,gradinaritul, orice. Nu
lasati creierul sa leneveasca. "O minte inceata este atelierul
diavolului."
Si numele diavolului este Alzheimer..


4. Savurati lucrurile simple.


5. Radeti des, mult si din toata inima. Radeti pana nu mai puteti si va
trebuie aer.


6. Mai apar si lacrimi. Indurati, suferiti si treceti mai departe. Singura
persoana care ne insoteste toata viata, suntem NOI INSINE.. Fiti "VII",
cat
sunteti in viata..


7. Inconjurati-va cu dragoste, indiferent ca asta inseamna familia,
animalutele dragi, muzica, plante, hobbi-uri, ce-o fi. Casa voastra este
refugiul vostru.


8.. Pretuiti-va sanatatea. Daca este buna, pastrati-o. Daca mai are
"hibe",
reparati-o. Daca nu tine de voi "reparatia", cautati sprijin.


9. Nu va cautati vina. Faceti vizita la mall, in alt judet, in alta tara,
dar NU unde este vina.


10. Spuneti-le oamenilor pe care ii iubiti, ca ii iubiti, cu orice ocazie.


SI NU UITATI NICIODATA: Viata nu se masoara cu numarul de respiratii pe
care
le aveti, ci in momente care iti taie rasuflarea!


Si daca nu trimiteti acest mesaj catre 8 persoane, cui o sa-i pese? Dar
impartasiti cu cineva ce va place. Cu totii avem nevoie sa ne traim viata
din plin!


Sa va fie ziua minunata

Don't worry, be happy!!!
Categories : | edit post
5 Responses
  1. aventoro Says:

    Punctul zece este de neglijat.


  2. Hmmm...mai depinde si de oameni Sergiu...cel putin asa zic eu...bine ca parca nici cu orice ocazie...nu de alta, dar se invata si nu suna bine viitorul...


  3. Anonim Says:

    prietene asta e copiat
    nu imi place cand nu esti original


  4. Bianca Says:

    Da, foarte adevarat!
    Cand suntem mici vrem safim mari iarcand ne maturizam am vrea sa fimiar copii, fara griji!
    Pastreaza sufletul curat, ca nu cumva sa il atinga, indiferenta si rutina!


  5. Asa este Bianca:). Toate cele bune !


Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !