On the edge...

Sunt cu ceva idei, cat si cu ceva chef de scris...si cum am tot amanat preluarea unor lepse din cauza acestei dimensiuni, nr.4(alias timpul), m-am gandit sa incep cu ele...mai precis cu o leapsa a unor situatii-limita preluata de la Zmeurica0112, careia ii si multumesc cu ocazia aceasta...sa incepem...
 
1) Dacă ai putea să intri şi să trăieşti într-o carte, care ar fi aceasta? Dar într-un film? Dar într-o melodie? Motivează alegerea făcută!

Hmmm...intr-o carte...cred ca in "Amintiri din copilarie", pentru ca este o perioada a vietii care imi este foarte draga si pe care as mai vrea sa o am prezenta acum...ce pacat ca a apus de ceva vreme...cat despre film...cred ca in "17 again"...un film pentru sufletisti ca mine...intr-o melodie...hmmm...sunt mai multe...una ar fi "Eminem - Lose yourself", o a doua ar fi "Eminem - Spend some time", o a treia ar fi "Arssura - Mereu copil" si sa zic ultima ar fi "Bitza - Vorbeste vinul".


2) Dacă ai putea să-ţi alegi prenumele, care ar fi acesta? Dar în cazul în care ai fi de gen opus?

Probabil Andrei Robert...in gen opus, probabil Andreea si ar mai fi unul...

3) În ce altă ţară ai vrea să trăieşti pentru un an şi de ce?

In USA...dar nu numai pentru un an...voi de ce credeti ? 

4) Care e visul cel mai neobişnuit pe care l-ai avut şi pe care ţi-l aminteşti? 

Am avut o gramada de vise neobisnuite...si culmea...mi le amintesc pe majoritatea...nu vi le povestesc ca o sa ziceti ca am innebunit de tot sau ca nu ma opresc niciodata...

5) Povesteşte o zi din viaţa ta, imaginându-ţi că eşti un animal.

Trezit...mancat...plimbat...observat...jucat cu stapanul...mancat...somn...si de la capat...

 6) Dacă ai putea trăi în pielea altcuiva pentru o perioadă limitată de timp, cine ar fi această persoană şi de ce ai ales-o?

Unde ar fi pomana asta...sau nu neaparat sa traiesc in pielea lor, cat sa vad ce gandesc...


7) Dacă te-ai trezi singur pe lume, care crezi că ţi-ar fi primele gânduri şi ce ai face pentru prima dată?

Ceva singuratic...


Liber la preluat !


2 Responses
  1. hmm.. pe langa faptu' ca e scris cam in graba si cam fara chef, ce pot sa zic.. merge si asa :p

    si totusi, e ciudat cat de multe poti spune doar prin 2-3 cuvinte.. sau mai bine zis, cate se pot intelege din doar cateva randuri citite :)


  2. Hmmm...ciudat ca spui ca e scris in graba si fara chef, pentru ca eu tot ce scriu, scriu cu chef si pasiune...in rest, nu pot decat sa confirm;))...o seara buna Zmeurica0112:)


Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !