Noi si timpul(partea a patra)

Cum mai mereu, fiecare dintre noi ducem lipsa de cat timp ne-ar placea pentru a ne desfasura activitatile de zi cu zi, ma gandesc ca trebuie sa ne gasim o zi pe saptamana, sau daca nu reusim o zi, macar o parte dintr-o zi in care sa ne relaxam si sa incercam sa ne incarcam bateriile pentru zilele grele ce vor urma, facand ceea ce ne place...

Despre timp, insemnatatea lui si despre ce am vrea sa facem sa nu, discutam intamplator ieri si azi cu 2 persoane mai apropiate de mine...constat ca avem nevoie cateodata sa redescoperim unele lucruri pe care le stiam deja, dar dintr-un oarecare motiv parem sa le uitam, sau chiar ne invatam cu statutul respectiv...chestiile astea m-au facut sa ma gandesc din nou la subiectivismul cu care privim timpul, precum si fiecare fapta pe care o facem sau nu sau pe care o dorim a face sau nu...  

Revenind la tema timpului, pentru mine sambata e de obicei ziua mea de relaxare, pentru ca duminica e de obicei plina cu tot felul de teme si alte lucruri care necesita multicel timp...si decat sa fac in fiecare zi cate putin(se aduna si oboseala din timpul saptamanii), prefer sa am o zi in care nu fac decat ceea ce imi place...astazi a fost o zi frumoasa in care m-am putut bucura de timpul pertrecut cu 2 dintre bunii mei prieteni, in care am iesit si eu seara sa admir cerul instelat si sa imi limpezesc gandurile(uneori destul de pierdute in spatiul si nebunul cotidian), si in care am descoperit cateva idei de viata prezente in filmele "The other end of the line" si "Beverly Hills Chihuahua".

As fi vrut sa va mai citesc si pe voi, cei care va apreciez si care ma cititi mereu, dar se pare ca timpul nu mi-a permis lucrul acesta in masura in care mi-as fi dorit-o(o sa recuprez cu prima ocazie...asta e sigur)...si tot legat de timp...n-am mai apucat sa postez cateva poze cu un minunat cer, surprins de mine ieri, din mers, in timp ce ma intorceam de la Ploiesti...sper sa va placa si voua, pentru ca pe mine, unul, m-a impresionat placut:)




 
Categories : | edit post
4 Responses
  1. crystalball Says:

    o zi frumoasa de sambata dupa un telefon luuung:))) vezi ca saptamana viitoare o sa ai un prieten pe cap dornic de plimbare:D:D:D:D



  2. Ninulescu Says:

    Superbe pozele, esti un artist desavirsit...si mie imi plac mult pozele si sper sa ajung vreodata atit de bogat sa-mi pot cumpara un aparat sa nu mai fac poze doar cu celularul :(


  3. Multumesc de aprecieri Ninu:)...nu stiu cat sunt de artist, dar ador peisajele frumoase ale naturii, ele ma linistesc mereu si imi limpezesc gandurile:)...momentan, toate pozele facute de mine si puse pe acest blog sunt facute cu telefonul;))...toate cele bune si o saptamana reusita:)


Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !