Ne vedem de treaba noastra...

Constat pe zi ce trece ca in aceste vremuri grele prin care ne pune scumpa noastra tara sa trecem, putini sunt cei care mai au chef cu adevarat sa lupte pentru visele, ideile, gandurile, libertatea si unicitatea persoanei lor...majoritatea oamenilor si pustilor in devenire intra in "normalitatea" cotidiana, data de manipularea media(fie ea prin tv, dar mai ales prin internet), iar cei ce inca mai erau cu picioarele pe pamant, descopera brusc si gustul marului din gradina vecina...atunci se instaleaza confortabil in mintea lor(inca in nivel de dezvoltare) confuzia, si astfel fac mici sarituri oscilante intre cele 2 "lumi"...

Bineinteles, mai suntem si noi pe aici(ca doar nu se poate sa fie numai astia "normali" pe lumea asta...mai vin si din astia anormali care pur si simplu inca cred in valorile principiilor lor, care au niste teluri inalte si vor tot ce este mai bine pentru ei si cei de langa ei),cei care mai vrem a misca cate ceva, pentru ca suntem satui de "concediile fara plata" pe care sta tara asta de 20 de ani incoace...vrem sa avem si noi oportunitati si sa lasam ceva in urma noastra de care sa fim mandri, si in care sa ne regasim cand ne vom uita inapoi...

Pacat ca nu suntem foarte multi care gandim asa...pacat ca suntem majoritatea resemnati cu aceste legi nescrise ale comunismului care este inca exercitat paradoxal demorcatic in fiecare coltisor al lumii in care traim, si pacat ca nu toti au puterea sa ia atitutudine si sa gandeasca liber in vederea afirmarii ideilor si gandurilor spre regasirea lumii acesteia...

 Ceea ce ma bucura sa vad, este ca numarul tinerilor care vor sa schimbe ceva in tara asta secatuita de furturi, abuzuri si toate celelalte chestii pe care le cunoasteti, este in crestere...speram ca in continuare, trezirea in masa sa se realizeze si ca impreuna, vazandu-ne atat obictivele, ideile, si gandurile noastre, precum si pe cele comune, sa incercam a schimba mentalitati, idei si alte dominatii ale vremurilor apuse, dar inca la fel de prezente...


In incheiere, nu pot sa spun decat ca sunt unele momente cand ma simt mai determinat ca oricand...si cum niciodata nu suntem singuri pe lumea aceasta, va recomand un blog al unei prietene deosebite, ale carei idei sunt sigur ca va vor placea si vor semana cu cele scrise de mine pe aici...


Mult succes Alina:)



Categories : | edit post
12 Responses
  1. compadvice Says:

    Pe cat se poate de adevarat,sunt cele spuse de tine prietene.E o realitate care doare.Dar sa te intreb un lucru ca intre prieteni,Daca ai fi avut totul de-a gata si nu ar fi trebuit sa lupti pentru ceea ce-ti doresti,ai fi cunoscut adevarata valoare a lucrurilor pe care le-ai catigat prin sudoare?Cei care ajung la putere,majoritatea sunt oameni de bani gata ca nu dau 2 bani pe idealurile si visele altora,putini sunt care ajung sus luptand pe drept,si marul pe care eu il cresc cu sudoare in gradina mea e numai bun de mancat pentru ei.Si mai sunt si altii mai mari decat ei care trebuie sa manace si ei si dau legi in favoarea lor si cu care sa poata sa controleze populatia.Dar asta nu trebuie sa fie o piedica pentru noi:)Trebuie sa ne luptam lupta cea buna.O zi frumoasa Andrei:)


  2. Anne Says:

    Foarte bine spus Rapp :) Multa bafta iti doresc!


  3. De acord! Ce putem face? Ce atitudine sa adoptam?


  4. marada Says:

    Daca vrei sa schimbi lumea trebuie sa incepi intai cu tine.
    Toate cele bune!


  5. Asa e Florin...nu a zis nimeni ca nu trebuie sa nu luptam pentru ce obiectivele noastre...parerea mea, pe cate piedici ni se pun, pe atat ar trebuie sa fim mai ambitiosi, mai indarjiti, pentru ca doar prin noi si puterea noastra, alaturi de indrumarea Celui de Sus, putem ajunge acolo unde ne dorim:)...o zi frumoasa iti doresc si eu:)


  6. Ma bucur ca esti de acord cu mine Anne:)...toate cele bune si mult succes iti doresc si eu:)


  7. Eu sunt de parere ca o atitudine de luptator pe baricade...nu cred ca ne putem astepta sa pice totul de la sine, nemuncind pe branci...o zi buna Cristian:)


  8. Nu stiu cat de mult mi-as dori sa schimb lumea Marada, pe cat mi-as dori sa avem toti sanse egale si oportunitati de care sa profitam...cat despre mentlitati si identitati, ai dreptate...totul pleaca din interior(cum imi place mie sa spun):)


  9. Pe cine sa schimbam? Pe Crin Antonescu ? Cu cine?
    Eu i-as schimba modul ciudat de a gandi.Nu cred ca pe un om politic adevarat il poate conduce ura. Pai sa-l urasti pe Basescu asa tare incat sa faci alianta cu comunistul Geoana, cu agramatul de Becali...sau cu orice alt partid, chiar de la polul opus? M-a dezamagit cumplit Crin.
    Nu voi mao vota la al doi-lea scrutin. Nu vad sensul.


  10. Eu sunt foarte satul de marinarel si gasca lui de "politicieni"...am zis ca poate sa intre oricine in turul 2...va avea votul meu, daca nu e Basescu;))...ca o fi mai bine, ca o fi mai rau...asta nu o stim...dar macar poate reusim sa il "detronam" cat de cat pe domnu' capitan...asta e tara...ce sa ii facem...o zi buna doamna Elena:)


  11. mace Says:

    Salut,

    Mi-am schimbat adresa blogului din http://blogulumace.blogspot.com/ in http://www.blogulumace.com/.

    La tine in blogroll sunt trecut eu si blogul meu.

    Numai de bine!


  12. Ok...no problemo Mace:)...modificam;)...toate cele bune si tie:)


Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !