N-am plecat...

"N-am plecat...deci nu ma intorc...", zicea mai demult o piesa a lui Ombladon...cam asa zic si eu...pentru cei care si-au inchipuit ca au scapat de mine(supriza...nu se va intampla asta asa repede, asa ca sperati in continuare)...mi-am luat si eu vreo 3 zile "liber" in care nu am mai scris, in incercarea de a ma relaxa si de a profita cat de mult pot de weekend...eu zic ca in mare parte am reusit...printre somn, aparitia unui joc cu calitati manageriale mult asteptat(pentru cunoscatori, Football Manager 2010), si cateva teme, am reusit sa mai ma intalnesc si eu cu cativa prieteni pentru a mai profita de vremea de afara...asa ca ne-am zbatut si noi cum am putut cu un Atv si cu o masina mai off-road, iar apoi ne-am delectat cu o Fifa 2010...azi am iesit si eu la o plimbare, am mai stat la un pahar de vorba, mi-am mai eliberat energiile mai putin pozitive(ma bucur ca nu prea sunt, dar o plimbare este mereu capabila de a infrumuseta starea de spirit) si am surprins si cateva peisaje ale unei toamne tarzii si frumoase cum este acum...

O sa va las sa admirati si voi cateva poze, dupa care trec sa vad ce a mai fost pe aici cat timp am fost plecat prin alte lumi paralele...un weekend placut:)


Categories : | edit post
4 Responses
  1. giulia Says:

    abia acum am vazut fotografiile. frumoasa padurea (când nu ploua).

    a intrat frigul în mine acasa si acum abia reusesc sa-mi încalzesc oasele batrâne.

    frigul si teama de vremuri mai grele.


  2. Incepe incet, incet sa se raceasca binisor...la noi chiar au fost vreo cateva zile in vreo 2 saptamani in care am inghetat putin dimineata si nu numai:D...toate cele bune Giulia:)


  3. crystalball Says:

    imi aduci aminte de casa.. abia astept sa ma plimb si eu pe acasa:P


  4. Cred si eu:)...poate ne plimbam intr-o zi impreuna, ca tot suntem noi asa un soi de plimbareti si admiratori de natura:)


Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !