Mici intrebari mari...

Iata o tema chiar simpatica ce implica parerile fiecaruia in legatura cu niste argumente biblice, propusa de organizatorul nostru de concurs,  Florin...intrebarile suna cam asa...

De ce li se intampla lucruri rele oamenilor buni ?

In primul rand, eu cred ca omul, indiferent cat de bun ar fi, este tot om, deci coruptibil pacatului...dupa cum stim ca Sfant este doar Dumnezeu, nu cred ca putem afirma ca un om este bun in totalitate, pentru ca nimeni nu este perfect...toti avem defectele si partile noastre rele, la fel cum fiecare dintre noi avem partile bune si calitatile(pe care le folosim sau nu...sau mai bine zis, pe care vrem sau nu sa le punem in valoare)...noi putem insa zi de zi, sa ne straduim sa fim cat de buni putem, sa facem fapte bune, sa traim in cuvantul Domnului, si sa incercam prin harul sau si rugaciune sa ne apropiem de El, ca fii ai Sai.

In al doilea rand, lucrurile percepute de noi asa-zise rele, sunt in modalitatea aceasta percepute de noi, pentru ca noi nu cred ca avem credinta necesara sa ne dam seama ca intotdeauna Dumnezeu stie ce este mai bine pentru noi si ca ne indruma mereu spre cai mai bune, spre a ne da seama de anumite lucruri...bineinteles, aceste asa-zise lucruri mai putin bune, pot surveni(zic eu) si datorita faptului ca Domnul vrea sa ne incerce, pentru a vedea cat de puternici, pregatiti pentru zile mai nefaste si credinciosi suntem.

Daca Dumnezeu stie tot, de ce trebuie sa ne mai rugam ?

Intr-adevar, Domnul stie, vede tot si este Atotputernicul, Tatal nostru caruia noi trebuie sa ne rugam pentru a ne indrepta spre Calea pe care trebuie sa o parcurgem in viata spre drumul catre mantuire...parerea mea este ca rugaciunile sunt intotdeauna binevenite la fel ca si faptul ca nu ai uitat momentele in care aveai mare nevoie de ajutor si Cel de Sus te-a ajutat de fiecare data.

Daca suntem o natiune "crestina", de ce facem lucruri "necrestinesti" ?

Nu stiu cat de crestina suntem ca natie si neam, in momentul de fata(poate mai mult ca origini), dar pot spune ca in ziua de azi, s-au schimbat multe...majoritatea lucrurilor crestine sunt astazi considerate banale sau plictisitoare, invechite, etc, si se uita practic unele lucruri esentiale care definesc persoana in legatura sa cu Dumnezeu...poate si datorita faptului ca suntem din ce in ce mai rai si a altor cauze, facem lucruri necrestinesti, pe care uneori le regretam, alteori nu...

Unii spun de anul 2012 ca ar fi anul final, voi ce parere aveti si cum va pregatiti pentru asta ?

Mie mi se pare foarte absurda chestia asta cu anul final 2012 si cu previziunile nu stiu caror populatii stravechi care sustin niste lucruri...mai frate, dar argumentele biblice ce zic ?...de astea nu tineti cont ?...se pare ca nu...nu ma pot lauda ca am citit Biblia, dar stiu ca atunci cand e vorba de sfarsitul lumii si de a doua venire a lui Hristos pe pamant, pai decat Domnul stie cand va fi acest moment...in rest, eu zic ca se improsca destul cu noroi in religia crestina(de enumerat aici Codul lui da Vinci, sau alte argumente "descoperite" brusc...)...cat despre pregatirea sufleteasca, noi ar trebui sa fim precum fecioarele intelepte din Pilda celor 10 fecioare, intotdeauna pregatiti pentru lumea ce va urma dupa aceasta...


Acest articol este scris in cadrul concursului "Asul de romb". In afara de mine vor mai participa si: Geocer, Simion Cristian, Gamalia, Elena Marin Alexe, Turisticus. Daniel Mihai, Iulia, Florin

Daca v-a placut articolul, ma puteti vota pe blogul lui Florin:)...o zi buna:)

 
Categories : | edit post
10 Responses
  1. Ai scris frumos si imi place continutul articolului tau.Cel mai mult mi-a placut exemplul cu Pilda celor zece fecioare intelepte, pe care l-ai agatat aici. Cred ca ai facut oarecum cunostinta cu Biblia...
    Felicitari!


  2. Multumesc de aprecieri Elena:)...o zi frumoasa:)


  3. compadvice Says:

    Buna treaba:)felicitari!


  4. dreeandreea Says:

    hehe...intrebarile sunt bune. Totul este relativ...cel putin faza cu 2012 ma depaseste! :D
    Dragut post. Bravo



  5. Bine punctata faza cu relativitatea, Andreea...am descoperit si eu lucrul asta de vreo cateva ori acum noste timp...multam de aprecieri:)...toate cele bune:)


  6. Cristina Says:

    Interesante intrebari, chiar mai vroiam cateva...
    2012? Nu pot crede asta!
    Seara placuta!!!


  7. Corect...ar fi mai mers vreo cateva;))...o seara buna si tie Cristina:)


  8. Bianca Says:

    Viata e imprevizibila si totul este relativ! Traieste din plin!


  9. Asa imi doresc sa fac ! Acelasi sfat il dau si eu mai departe:).


Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !