Just believe in what you say...

De fiecare data cand vad un film care imi place foarte mult, nu voi rata si o data viitoare sa il privesc...asa s-a intamplat si cu "Un tatic grozav", un film pe care l-am mai vazut de 2 sau 3 ori, si care prezinta viata unui tanar, pus pe traitul vietii cum s-ar spune, fara griji si responsabilitati...intr-o zi acesta intalneste un pusti care avea sa ii schimbe viata...la inceput este oarecum fortat sa aiba grija de el, dupa care constata ca viata alturi de el este una foarte frumoasa, asa ca isi doreste sa il adopte...intampina ceva dificultati, insa datorita legislatiei nu reuseste lucrul acesta...

Custodia ii ramane tatalui natural, dar protagonistul ramane alaturi de "copilul sau" permanent, si isi intemeiaza la randul sau o familie...vorbele pe are i le spune in momentul in care afla ca nu il poate avea langa el mereu sunt urmatoarele...VOI FI LANGA TINE INTOTDEAUNA, INDIFERENT CE S-AR INTAMPLA...SA NU UITI ASTA...

Stau si ma gandesc acum la cat de mult ne tinem de promisiunile pe care le facem oamenilor care au fost, sunt si vor fi langa noi, si la cat de mult inseamna pentru ei acestea...oare uitam cateodata aceste lucruri care odata erau totul pentru noi...sau ne dorim sa ignoram acest aspect esential...?...e o intrebare la care nu gasesc raspuns...

Noapte buna:)

Stevie Wonder - I just called to say I love you
Categories : | edit post
12 Responses

  1. Parerea mea sincera, este ca promisiunile pe care oamenii le mai fac azi, nu mai au fundametin chiar cugetul lor.....Este asa ca o inrautatire a moralitatii rasei umane, in care daca nu promovezi minciuna , smecheria, fatarnicia, adulterul si alte 'calitati' , ei bine, nu esti cool. Ba poti sa fii categorisit si mai rau, daca esti cinstit, spui adevarul, esti loial, esti bun la suflet, ei bine, atunci se spune despre tine ca de fapt esti prost, slab, fraier, luzer...
    Pacat ca decadenta umana...merge in ritm alert.


  2. Fairy` Says:

    Am prins si eu ceva din filmul de aseara. Adam Sandler oricum e unul din actorii mei preferati; mi-a placut foarte mult filmul.
    Iti recomand si "Daddy Day Care" cu Eddie Murphy, in caz ca nu l-ai vazut. Eu am ras incontinuu la filmul ala. :)


  3. Ma bucur ca ti-a placut Sergiu;))


  4. Cam asa e Elena...trist...doar ca daca esti la fel ca ceilalti, cum te mai diferentiezi in personalitate si caracter ?...asa ca prefer sa fiu eu, indiferent de ce ar zice lumea...o zi buna:)


  5. L-am vazut si pe acela si mi-a placut foarte mult, la fel si ca "Mr. Deeds":)...o zi buna Fairy:)


  6. vasiauvi Says:

    Salut!
    A fost aseara pe PRoTv, l-am vazut mai demult si mi-a placut. Dar oricum, toate filmele in care apare Adam Sandler sunt faine si cateodata cu talc.


  7. Dap...asa zic si eu VasiaUVI:)...o seara frumoasa:)


  8. giulia Says:

    ma gândeam ca trebuie sa fi fost filmul cu Adam Sandler.
    dragut film.

    si mie îmi place sa revad filmele.

    chiar de mai multe ori.



  9. Bianca Says:

    Uneori suntem prea absorbiti de propriile nevoi si griji si unii chiar mai uita ceea ce au promis! Eu nu sunt genul, indiferent ce ar fi in viata mea! Si sunt mandra de mine pentru acest lucru!


  10. Ma bucur sa aud asta Bianca. Se intampla intr-adevar destul de des, si nu vreau sa cred ca devine inevitabil...adevaratii oameni nu cred ca isi tradeaza principiile, sau daca o fac, se intampla izolat si rezolva repede acest lucru.


Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !