Ingerul meu pazitor

Dupa cum ni se spune cand suntem mici, avem fiecare cate un inger pazitor, ce este langa noi si ne ajuta sa fim pe drumul cel bun, spre mantuire...ca nu prea ascultam noi mereu, e partea a doua...despre ingerul meu pazitor, Sfantul Andrei, pe care il sarbatorim astazi, putem spune ca a fost cel care a adus crestinismul la noi in tara(mai exact in Dobrogea sau Scytia...se cunosc Pestera Sfantului Andrei sau fantana Sfantului Andrei), precum si in alte tinuturi, traind dupa cuvantul Mantuitorului, si raspandind religia crestina.

Probabil ati auzit si de semnul intitulat Crucea Sfantului Andrei, semn de circulatie prezent la nivel cu calea ferata, sau steagul scotian...

Ar trebui sa ii multumesc ingerului meu pazitor pentru ca este langa mine mereu si sa ma rog la Cel de Sus sa ma ierte pentru ca uneori fac exact opusul a ceea ce ar trebui...de asemenea, cred ca noi romanii ar trebui sa tinem cont de cate a facut Sfantul Andrei pentru noi ca natie si neam...

In final, un sincer la multi ani, sanatate si fericire tuturor celor ce ii poarta numele Sfantului Andrei:)

Categories : | edit post
21 Responses
  1. La multi ani (din nou!) draga Andrei! Sa fii sanatos, fericit si sa ai succese in viata :*

    PS: Intotdeauna m-am intrebat daca cei care isi serbeaza aniversarile si onomasiticile la intervale relativ mici (gen 2-3 zile) primesc cadouri in ambele zile :)) sau eventual, cadouri mai voluminoase, ca de.. :D


  2. Multumesc, Doamne Ajuta si toate cele bune iti doresc si eu:)...hmmm...sincer nu stiu...eu de obicei le primesc(probabil si in compensatie, nu stiu sigur:D) pe 27, pentru ca zilele sunt apropiate;))...nu prea am primit cadouri in ambele zile:))...dar oricum intrebarea e foarte buna;))...multumesc pentru toate urarile:)...multa sanatate, fericire si tot ce iti mai doresti si tu Zmeurica0112:)


  3. Anonim Says:

    multi inainte!


  4. julie Says:

    la multi ani Andrei!!!!!

    >:D<
    :*


  5. Zadkielix Says:

    La Multi si fericiti Ani!
    Sa traiesti cu numele si sa fi intotdeauna sigur ca Sfantul Andrei te va proteja si indruma intotdeauna!
    Sanatate, fericire si tot ce ti doresti!


  6. Cristina Says:

    Daca am ratat din pacate sa iti spun la multi ani de ziua ta acum nu voi mai pierde ocazia!
    Cu ocazia sarbatoririi numelui, din partea mea primesti un calduros LA MULTI ANI, sa ai parte de multa sanatate, multe realizari si tot ce-ti doresti alaturi de cei dragi tie!!!


  7. vasiauvi Says:

    Foarte frumos ai scris!
    Multa sanatate si fericire!
    La multi ani!!


  8. Multumesc Anonim...la fel si tie:)



  9. Multumesc Zadkielix:)...toate cele bune iti doresc si eu:)


  10. Multumesc mult Cristina:)...toate cele bune si tie:)


  11. Multumesc VasiaUVI:)...o seara frumoasa:)



  12. Fie ca ingerul tau pazitor sa vegheze mereu asupra pasilor tai!
    Fericiti,impliniti si sanatosi ani!


  13. Darael Says:

    Secret: esti iertat. Amu, sa te vad ce o sa faci mai departe....

    Aaaa... cheful normal si firesc de astazi si maine nu este "pacat". Din cate stiu eu, fericirea e un atribut divin al vietii.

    Distractie placuta !


  14. Multumesc Stefania:)...ce e mai bun iti doresc si tie:)


  15. Multumesc la fel Darael:)


  16. Anne Says:

    pot sa-ti spun si eu LA MULTI ANI, nu a trecut de 12 :) Sa ai parte de tot ce iti doresti!


  17. Multumesc mult Anne:)...Domnul sa ne ajute pe toti in drumul pe care mergem:)


  18. Fairy` Says:

    "La Multi Ani!" Rappa_ru'
    Stiu ca e cu intarziere... dar nu am mai avut timp sa mai intru.. :)


  19. Multumesc mult:)...stiu cum e, asa ca nu ai de ce sa iti ceri scuze:)...mai bine mai tarziu decat niciodata:)...toate cele bune iti doresc si eu:)


Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !