Eu...cu ce stampila votez ?

Dupa cum probabil stiti deja, maine sunt mult iubitele alegeri pentru presedentie(primul tur de scrutin, in care mai nou, unul dintre candidati si anume marinarelul glumet, isi va expune dorintele electorale la un referendum, din calitatea ultimelor zile de presedinte asa...tare nu ?...bine o fi sa ai un avantajel micut asa...), asa ca toata lumea cu tendinte organizatorice trebuia sa se pregateasca, luand buletinele de vot in primire, pentru a fi totul cat de cat bine pentru maine, etc...

Intamplator, am fost un gen de supraveghetor la una din sectiile de votare in care maine oamenii isi vor declara cu stampila alegerile...totul a inceput cam cum se incepe de obicei prin Romania...cu o pauza(neplanificata totusi)...era vorba ca erau disparute cheile de la locatie(mai exact pe "posesor" il durea tare de tot de ceea ce avea se intample maine si in aceasta seara, astfel ca s-a cam alergat dupa ele aproape jumatate de ora)...am intrat, in sfarsit, dupa care s-a inceput evaluarea celor necesare, prezentarea membrilor comisiei, etc, totul mergand dupa planul deja stabilit...au inceput pregatirea urnelor, a buletinelor de vot, verificarea corespondentelor dintre cele inscrise pe hartii si realitate, etc...dupa aproximativ o ora, vine fratie, gaborimea romana...hai ca am inteles era de ajuns un echipaj, parerea mea...dar erau fratie cred ca prin jurul a 7-8 gaborasi(daca nu mai mult) cu pretentiile ca hai, ca sa pregatim, sa sigilam, sa etc...hmmm...ok...la un moment vine organu'(zici ca era 2 pac...si aici e de precizat ca nu e celebrul rapper care ne urmareste acum de Sus, ci 2 pac in sensul Snickers 2 pac sau un alt sinonim...extra large ca sa nu zic huge...mai pe romaneste...isi etala talentele de aparare invatate probabil in orele de antrenament pe care le realiza acum niste ani multi in urma, dupa cum ne arata conditia lui fizica) in sala unde ne gaseam noi cu o rugaminte "Cand facem si noi focul in sobe(institutia avand centrala termica in functiune) ca inghet pana dimineata...bineinteles ca o sa patrulez, dar la un moment dat se va face frig si tre' sa mai intru si eu ?"...incercam noi sa ii explicam domnului agent cum sta treaba cu centrala...el nu fratie...a fost nevoie sa vina un alt "frate"de al lui sa ii explice ca va avea cheile, deci si acces la centrala...s-a linistit omul...

In fine, spre sfarsit, dupa ce s-a sigilat totul, si stampila trebuia ascunsa(ce regula idioata, parca o fura strabunica-miu, si parca nici nu zici ca actuala comisie o va "gasi" prin vreo supriza maine dimineata), se cam organiza plecarea...nu a durat foarte mult pana s-a constatat ca cei de la judet au fost foarte preocupati de organizare incat au raspandit stampilele cu nr. gresit al sectiilor de votare in mai toata suprafata acestuia...tare nu ?...cheama iar toata lumea sa dea semnaturi si maine dimineata umbla dupa stampile(pardon, azi de dimineata, am uitat ca e trecut de 12:00...e chiar 1:30)...si uite asa...ne indreptam din bine in mai bine...nici ceva de gen nu suntem in stare sa organizam, d-apai o tara ca Romania cu problemele ei...

Asa ca...ganditi-va bine inainte sa votati, daca va prezentati la urne...eu imi voi obtine dreptul peste cateva zile, si il voi exercita prin al doilea tur(nu ca as considera ca are cine sa ma reprezinte, dar multi oameni s-au luptat de-a lungul timpului si au platit chiar cu viata, pentru ca noi, urmasii lor, sa putem beneficia de acest drept...ar fi pacat sa neglijam aspectul, nu credeti ?)...noapte buna:) 
Categories : | edit post
8 Responses
  1. marada Says:

    Vot... cu peripetii si... frauda!
    Imi place atitudinea ta! Daca toti am intelege ca avem nu numai dreptul, ci si datoria de a vota, altfel ar sta lucrurile si la noi.
    Sa ai o zi linistita, daca se poate, tinand seama ca esti prins in aceasta ...hora!


  2. crystalball Says:

    stiu ca am un drept si ca trebuie sa profit de el, doar ca la fiecare votare ma simt asemeni cetateanului turmentat: eu cu cine votez?


  3. Oarecum sunt prins Marada;))...desi nu pot spune ca imi place politica mai mult de 10%(si asta in proportii mari)...ar fi o treaba daca s-ar intelege bine aspectul acesta...in fine...fiecare cu parerile si opiniile sale, ca de obicei...multumesc de vizita si o saptamana reusita:)


  4. Dap...cred...asta e...om gasi noi la un moment dat si alegerea potrivita pentru fiecare dintre noi...


  5. giulia Says:

    cum nu ai pe cine alege, eu nici nu m-am deplasat sa-mi exercit drptul-obligatie.
    mi-e totuna ca iese Basescu sau Geoana, pt ca dupa cum s-a dovedit erau singurii cu sanse reale.
    restul - bani aruncati pe apa sâmbetei.
    mi-ar fi de ajuns sa stiu ca oricare dintre ei se va tine de promisiuni.


  6. Oamenii sunt focusati pe alegerea presedintelui si pierd esentialul. Parlamentul unicameral. Vom ajunge usor-usor la dictatura militara!


  7. O sa merg si eu in turul 2 la vot pentru ca imi voi capata dreptul de vot pana atunci...nu mai zic nimic de politicenii astia, doar ca nu as vrea sa il mai vad pe marinarel inca 5 ani...


  8. Daca o tinem in acest ritm...nici nu vreau sa ma gandesc...cert e ca inspre bine nu cred ca ne indreptam...vom trai si vom vedea Cristian...oricum...ne asteapta vremuri grele:D...toate cele bune:)


Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !