Dragi romani...


Cum tarisoara noastra scumpa inca le mai are cu practicile vechi, iata inca un efort disperat de manipulare pe care marinarelul fricos incearca sa il faca in speranta ca doar, doar, vor mai pune romanii botul si il vor mai vota inca o data(lucru ce cred ca o sa se intample, din pacate...ramane de vazut).

Uite asa se intampla ca primesc un plic, il deschid si dupa cum veti vedea, gasesc in el povestea nemuririi flotei...uite asa se face politica la noi in Romania...pe sistemul "Ati fost alaturi de Presedinte si de Guvern atunci cand am luat decizii care au redus risipa de bani publici si diferentele uriase dintre salariile celor angajati la stat. Si tot alaturi v-am simtit si atunci cand, pentru a impedica eliminarea pensiilor privilegiate ale parlamentarilor, Parlamentul a demis Guvernul"...cum spunea Shrek..."yeah, yeah...as if that is gonna happen...what a waste..."...sau 50 Cent..."yeah yeah...but how many times I heard that ?"...si baietii de la Parazitii spuneau ceva frumos ei odata...scuzati mesajul explicit...



10 Responses
  1. julie Says:

    sa`ti vina sa votezi??
    departe gandu'..


  2. Zadkielix Says:

    Mda!
    Si eu am primit, dar cum oferta din a alege intre "vechii" si cumplitii trandafiri, urmasi ai "rosilor" (aia ce au condus inainte de 89 si...ceva dupa impreuna cu " Bunicuta") si...liberalii cu sageata ce nu se indreapta la tinta, ci se vrea a se duce numai cu un scop, acela de a GUVERNA SI DE A PRINDE PUTEREA( Crin Antonescu @ staff-ul sau) e cam limitata, am sa ma opresc doar a remarca aceasta noua, inventiva stratagema (as denumi-o) a sefului statului!
    Bineinteles, raul cel mai mic trebuie ales! Deoarece nu sunt adeptul izolarii sau claustrofobiei, mesajul baietilor de la Parazitii mi se pare adecvat!
    Insa, tot voi avea de spus ca Romania incet, sigur se poate indrepta!
    Si totul sta in noi!
    Nota bene. Sa nu ma crezi ultra-nationalist, insa eu tot sper ca odata si odata Romanai va fi un pamant deosebit, binecuvanta si...populat (asta era cuvantul) cu oameni buni!
    Acestia ce ii tot vedem si revedem pe la tembelizor promitand in stanga si n dreapta, balacarindu-se si facand show gratuit sunt doar niste...neaveniti, demni de expresii ca in limbajul rap romanesc!
    P.S Te admir ca ai avut curajul de a spune tot si de a simti in aceasta maniera!Nu de alta, dar in societate, multi se ascund in a-si spune ceea CE AU IN GAND , PE INIMA ETC
    Tot respectul!


  3. O sa votez probabil pe cine va intra in turul 2(exceptie marinerul), desi nu merita nici unul, zic eu...si cum pana in turul 2 imi capat si eu dreptul de vot, probabil nu o sa imi fie asa greu sa aleg...sa traim noi pana atunci...toate cele bune Julie:)


  4. Si eu sper acelasi lucruri...sa vedem poate o iesi intr-un final si ceva bun din tara asta:)...vazand chestia aia, melodia "Payback" a fost printre primele lucruri ce mi-au venit in minte;))...multumesc de aprecieri, toate cele bune si respect !


  5. admin Says:

    frumos post...iar melodia ....uff la cate persoane le-asi dedica aceasta melodie 8->


  6. Multam Cristi...cunosc sentimentul;))...toate cele bune si te mai astept pe aici:)


  7. crystalball Says:

    urasc campaniile electorale!!! pe langa multitudinea afiselor, care te fac sa vomiti cand vezi fata stramba a unui mos care vrea la presedentie, primesti scrisorele, calendare, chibrite si brichete sa iti dai foc, o galetica, o gecuta, un tricou, sapca, organizeaza 2-3 concerte, doar doar vei fi atat de fraier si il vei vota pe el. si culmea oamenii nu au ce face si merg si-l voteaza pe ala cu galeata mai mare sau pe cel al carui concert i-a placut mai mult.
    (cadourile sunt bune, utile, nu ai ce zice si acum tot respectul pt Oprescu pt ca s-a plimbat cu Iris in toata tara)
    revenind, campania electorala se numeste manipulare si nu vad cum ai putea sa scapi fara sa fii pacalit.
    mult succes la vot. in fond nu conteaza cine voteaza, ci acela care numara voturile:D:D


  8. Extrem de bine punctat...trebuie sa recunosc totusi ca m-am bucurat de o campanie electorala la maxim...asta se intampla anul trecut, cand nu stiu ce partid i-a adus in Valeni pe cei de le Voltaj...mama, mama ce concert a fost:)...si acum imi amintesc cu placere de acele vremuri:)...ce mult a trecut parca de atunci...cred ca stiu si de ce mi se pare asa mult timp...in fine:-j


  9. Anonim Says:

    EU MA NUMESC SORIN SUNT DIN STATUL MONTANA USA''BOSEMAN'' DIN FERICIRE AM TOT CE-MI TREBUIE DAR MIE DOR RAU DE TARA ,CITESC MULT SI MA UIT LA REZULTATE ,DIN PUNCTUL MEU DE VEDERE BASESCU ESTE CEL MAI BUN PRESEDINTA DE PANA ACUM ,EU STAU PASIV SI ASTEPT SI TURU 2 DACA IESE ILIESCU GEOANA NASTASE ,ADIO ROMANI ,LA CE FOAME LI SA FACUT DE CAND NU AU MAI GUVERNAT ...VA FI VAI SI AMAR DE TARA MEA....SAI DEA DUMENZEU LA TOTI ROMANI SA-L VOTEZE PE BASESCU CA DOAR EL NE MAI POATE DUCE TARA IN FATA ALTOR TARI DIN'' ESTUL EUROPEI''


  10. Pai ce sa zic Sorin...fiecare cu parerile lui...te mai astept pe aici si toate cele bune:)


Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !