Dimineata cu Veritasaga

Am profitat de ziua de azi(cand nu fac primele 2 ore, deci intru pe la 9), pentru a dormi si eu mai mult...sau ma rog, asa credeam eu...pentru ca spre dimineata m-au luat brusc niste ganduri care m-au facut sa ma trezesc...nu stiam practic ce e cu mine...brusc in minte mi-a venit o melodie, urmata ulterior de inca 2...


Si uite asa...avem o dimineata cu Veritasaga...enjoy:)

Veritasaga - Spune-mi
Veritasaga - Aceiasi mereu
Veritasaga - Pe partea ciudata a strazii

By the way...am prins si rasaritul soarelui in toata splendoarea sa...frumoase diminetile de vineri:)...un weekend placut:)


Categories : | edit post
18 Responses
  1. Geocer Says:

    Unde mai pui ca pe langa faptul ca e vineri, mai e si 13 !


  2. Zadkielix Says:

    Muzica lor , mesajul lor ca si trupa sunt ok! Mai mai mult decat interesant!
    Apreciez decenta si rimele cu reale intelesuri ale acestor baieti!
    Nu cinteaza ca e vineri si chiar zi de 13!
    Toate cele bune, domnule!


  3. Un sfarsit de saptamana plin de soare in inima!


  4. marada Says:

    Desi e vineri si 13 ai avut norocul sa mai lenevesti un pic.
    E grozav!


  5. Desi a fost vineri 13, am avut o zi grozava.. am reusit sa-mi rezolv unele "divergente" deci la urma urmei nu e chiar asa nefasta :p


  6. Da...frumoase si zilele astea de 13(ieri, o zi de scoala, usoara, mi-am luat un nou telefon si m-am distrat foarte bine la Balul Bobocilor 2009...vor urma posturi)...de fiecare data cand am avut ceva probe de dat pe 13, a iesit foarte bine...culmea culmilor(ca sa zic asa, a fost prin clasa a 7a, cand terminam un curs de excelenta pe matematica si la examenul final am luat nota maxima intr-o zi de 13, sala 13, nr. 13...tare nu ?):)


  7. Asa e Zadkielix:)...toate cele bune iti doresc si eu:)


  8. Multumesc la fel Elena:)


  9. Corect Marada;))...ce bine ar fi sa fie asa mereu, nu ?;))


  10. Ma bucur ca a fost o zi buna pentru majoritatea dintre noi:)...bine ca a iesit bine Zmeurica0112:)...toate cele bune si un weekend placut:)


  11. giulia Says:

    frumos rasarit de soare.
    si eu am avut o senzatie ciudata cu vineri si 13, dar a trecut cu bine, sper.

    muzica cumva e prea...prea pentru mine, care ascult Metallica, dar numai Nothing else matters.

    sunt old fashion


  12. Ma bucur ca a fost bine Giulia:)...nu esti deloc old fashion, chiar si noi astia mai tinerei(si aici nu cred ca vorbesc doar in numele meu) ascultam melodii mai vechi, pentru ca sunt foarte bune...eu cel putin, am dat peste un top al celor mai ascultate 1000 de melodii din ultimii 30 de ani, si imi plac multe de pe acolo...genul rap este genul cu care ma identific si care imi transmite cel mai bine starea de spirit...cat despre "Nothing else matters" si alte super piese mai vechi, dar la fel de actuale, sunt unele din cele mai bune piese pe care le poti asculta zic eu:)...un weekend placut:)


  13. Are omul timp de leneveala si nu profita de ea ...:))


  14. Asa e Manu:))...cam paradoxal nu ?:))


  15. Fairy` Says:

    Pentru mine ziua de vineri a inceput foarte urat, cu multi nervi adunati, dar s-a sfarsit bine, deci nu pot sa spun ca a mers chiar atat de rau ziua de 13.


  16. Ma bucur sa aud ca lucrurile merg cat de cat bine in general(ca prea bine bate la ochi)...toate cele bune Fairy:)


  17. Fairy` Says:

    Chiar ca bate la ochi =))



Trimiteți un comentariu

Fiecare dintre voi are o parere, pe care eu voi fi bucuros sa o vad scrisa, aici, pe locul meu de regasire virtuala...cum spuneam mereu, o sa fac tot posibilul sa va raspund la toate...de asemenea, in urma unui articol, raman parerile fiecaruia, iar la urma constatam daca am tras sau nu vreo concluzie...

Asadar...va astept ca intotdeauna cu parerea voastra...o zi buna !